خبرگزاری کار ایران

هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان مرکزی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۳۷۴۶۱۶

به همت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان مرکزی امروز چهارشنبه 4 خرداد ماه با حضور مسؤولان استانی در کانون امام علی(ع) اراک برگزار شد.

به گزارش ایلنا، علی فخاری، رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان‌مرکزی در این مراسم گفت: در حال حاضر 700 واحد آوزشی در این استان وجود دارد که به برکت وجود خیرین احداث بیش از 40 درصد از این فضاهای آموزشی ساخته شده با کمک این خیران بوده است.

وی ضمن قدردانی از زحمات تمامی خیرین در راستای توسعه، نوسازی و تجهیز مدارس استان‌مرکزی افزود: خیران عاشقانه و با نیت‌های خالص و پاک در این امرحسنه قدم گذاشته و هدف‌شان جز کمک به دانش‌آموزان برای تربیت نیروهایی که اعتلای سطح علمی کشور و رساندن جامعه به قله‌های پیشرفت و توسعه پایدار به دست آنهاست، نیست.

فخاری با اشاره به اینکه در حال حاضر 50 پروژه نیمه‌کاره درباره احداث مدارس در دست اقدام داریم، عنوان کرد: از این تعداد 18 مدرسه خیر ساز است که از استاندار مرکزی تقاضا داریم تکمیل این پروژه‌ها را در اولویت قرار دهد.

وی با بیان اینکه استان‌مرکزی مهد پرورش نخبگان عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و علمی بوده ابراز کرد: در کل کشور 4 هزار و 500 نفر نخبه، سیاست‌مدار و شاعر داریم که همگی در رده نخبگان شناسنامه‌دار هستند که بیش از یک‌هزار و 100 نفر از این افراد مربوط به استان‌مرکزی است لذا استان‌مرکزی در کل کشور به عنوان پایتخت مفاخر و مشاهیر شهرت دارد.

فخاری در پایان یادآور شد: با توجه به ظرفیت‌های استان از نظر نخبه‌پروری به طور قطع ساخت و تجهیز مدارس و به روز کردن آنها بر اساس تکنولوژی نوین گامی مهم برای تربیت نخبگان بیشتر در آینده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز