خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی مطرح کرد؛

آمار کشته‌ها در آذربایجان‌غربی نسبت به سال‌گذشته 9 درصد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۳۷۵۳۹۶

مدیرکل پزشکی قانونی استان آذربایجان‌غربی گفت: فروردین سالجاری زمان وقوع تصادفات منجر به فوت 13 درصد از افراد راننده وسیله‌نقلیه و 12 درصد عابر پیاده و 11 درصد سرنشین یا ترک وسیله نقلیه بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، رسول روشنی اظهار داشت: در اولین‌ماه سال‌جاری طبق بررسی‌های انجام شده در اداره کل 36 نفر در حوادث رانندگی کشته شده‌اند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش(9) درصدی یافته که این بررسی‌ها نشان می‌دهد 81 درصد از کشته‌های ناشی از تصادف مرد و 19 درصد زن بوده‌اند.

روشنی با اشاره به محورهای تصادفات خاطرنشان کرد: از کل حوادث رانندگی منجر به فوت فروردین‌ماه سال‌جاری 67 درصد مربوط به جاده‌های برون‌شهری و 25 درصد در راه‌های درون‌شهری و 3 درصد در جاده‌های خاکی و روستایی و 5 درصد غیر ترافیکی بوده است.

وی افزود: نحوه وقوع تصادف 33 درصد از افراد متوفی ناشی از برخورد دو وسیله‌نقلیه و 33 درصد ناشی از برخورد وسیله‌نقلیه به عابر متوفی و 22 درصد واژگونی وسیله‌نقلیه و 12 درصد سایر موارد بوده و همچنین خودروی مورد استفاده 39 درصد از متوفیات خودروی سواری بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز