خبرگزاری کار ایران

محمد ابراهیم عباسی:

ارائه خدمات مناسب به حاشیه شهر اراک اولویت اصلی ما بوده است

شهردار اراک گفت: ارائه خدمات مناسب و مورد نیاز به مناطق حاشیه ای شهر اراک، اولویت اصلی و مهم شهرداری در سه سال گذشته بوده است.

به گزارش ایلنا، محمد ابراهیم عباسی عصر امروز در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان اداری شهرداری منطقه 3 اراک و شروع عملیات اجرایی سالن‌های ورزشی کوی امام علی(ع) و ولیعصر(عج) اراک که با حضور جمعی از مدیران شهرداری و اعضای شورای کلانشهر اراک در منطقه رودکی اراک برگزار شد با تاکید بر این مطلب افزود: بیش از 2/3 حجم خدمات‌شهری که در بخش‌های آسفالت، جدول‌گذاری، پیاده‌روسازی و احداث بوستان‌های شهری در سه سال گذشته انجام شده مربوط به مناطق حاشیه‌ای شهر اراک بوده است.

وی تاکید، توجه و پیگیری شورای کلانشهر اراک را دلیل اصلی حجم قابل توجه ارائه خدمات در مناطق حاشیه‌ای این شهر اراک عنوان کرد و گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی نمایندگان منتخب مردم در شورا، رفع مشکلات موجود و خدمات‌رسانی مناسب در همه بخش‌ها به این مناطق بوده که تلاش شده در حد امکانات و منابع موجود در این راستا اقدامات اساسی و قابل‌توجهی انجام شود.

 عباسی با اشاره به اجرای بیش از 105 هزار و 382 مترمربع عملیات احداث بوستان‌های شهری در مناطق حاشیه‌ای شهر اراک بیان داشت: در اجرای این پروژه‌های خدماتی، برنامه ما توزیع متوازن و عادلانه فضای سبز و پارک‌های محله‌ای در مناطق مختلف حاشیه‌ای شهر اراک بوده، ضمن آنکه در بخش مرکزی شهر اراک نیز بوستان بزرگ ملت احداث شده و به‌سازی و ساماندهی پارک شهر اراک نیز انجام شده است.

شهردار اراک تصریح کرد: با احداث ساختمان جدید شهرداری منطقه 3 در محله رودکی اراک که با زیربنای 4هزار متر مربع در 3 طبقه اجرا خواهد شد قطعا برنامه‌ریزی مناسب‌تری برای ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان این منطقه انجام خواهد شد و علاوه بر این با ساماندهی فضای سبز اطراف نیز یک بوستان بزرگ شهری در این منطقه احداث خواهد شد.

وی به ضرورت وجود اماکن فرهنگی و ورزشی مناسب در مناطق حاشیه‌ای شهر تاکید کرد و اظهار داشت: ساخت دو سالن ورزشی در کوی ولیعصر و کوی امام علی(ع) اراک نیز در راستای پاسخگویی به این نیاز اساسی انجام خواهد شد تا شهروندان بتوانند از فضاهای فرهنگی و ورزشی موجود، به شکل مطلوب استفاده کنند.

کد خبر : ۳۷۵۸۸۶