خبرگزاری کار ایران

اعلام ویژه‌برنامه‌های سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)

asdasd
کد خبر : ۳۷۶۶۴۳

ویژه‌برنامه‌های سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ پاسدار غلامرضا بوربور ثانی در نشست‌خبری تشریح ویژه‌برنامه‌های بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام‌خمینی(ره) گفت: 107 مسجد، حسینیه ، ورزشگاه و مدرسه در سطح استان‌تهران برای اسکان زائران آماده شده و در این مکان‌ها تمام نیازها و زیرساخت‌های لازم برای میزبانی مناسب تدارک دیده شده است.

وی درباره امکانات رفاهی محل‌های اسکان زائران گفت: محل خواب و پذیرایی مناسب، مسائل بهداشت و درمان، ایاب و ذهاب زائران برای حضور در حرم‌مطهر امام(ره) و سایر امکانات رفاهی برای میهمانان فراهم شده است.

بوربور با اشاره به اینکه زائران 13 خرداد وارد استان‌تهران می‌شوند و روز 14 خرداد در حرم‌امام(ره) باید حاضر شوند، خاطر‌نشان کرد: سپاه  حضرت سیدالشهدا(ع) برنامه استقبال، میزبانی، خادمی و انتقال زائران به حرم امام(ره) در 15 شهرستان خود با تمام توان انجام خواهد داد.

وی با اشاره به اعزام زائران شهرستان‌های استان‌تهران به حرم امام(ره) توسط سپاه استان تهران افزود: گفت: شهرستان‌های استان‌تهران همزمان با بیست و هفتمین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) میزبان 81 هزار زائر از 11 استان کشور است.

سرهنگ بوربور گفت: ساعت و محل حرکت اتوبوس‌ها در سطح شهرستان‌های استان‌تهران از طریق تبلیغات محیطی و صدا و سیما به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی درباره تامین امنیت مراسم بیست وهفتمین سالگرد رحلت امام(ره)  افزود: سپاه و بسیج با تمام توان کنار سایر نهادهای امنیتی تمهیدات لازم را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم تدارک دیده اند.

بوربور گفت: تورهای ایست بازرسی و گشت‌های اطلاعاتی در سطح شهرستان برای تامین امنیت بیشتر زائران و برگزاری هر چه بهتر مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام(ره) در دستور کار سپاه سیدالشهدا(ع) است.

وی فضاسازی سطح شهرستان‌های استان‌تهران را از دیگر فعالیت‌های سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) در ایام ارتحال‌امام(ره) عنوان کرد و افزود: فضاسازی لازم و اثرگذار به‌ مناسبت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام(ره) در تمام شهرستان‌های استان تهران انجام شده و بخشی نیز در حال انجام است.

بوربور درباره اقدام‌های فرهنگی بیست و هفتمین سالگرد رحلت امام(ره) در سپاه سید الشهدا(ع) خاطرنشان کرد: تهیه بسته‌های فرهنگی با درون‌مایه وصیت‌نامه و تبین اندیشه‌های امام‌(ره) میان زائران استانی و شهرستانی، برگزاری نمایشگاه‌های متنوع در سطح شهرستان بخصوص شهرهای مذهبی مانند ری، مسابقات فرهنگی در داخل اتوبوس‌های حامل زائران، چادرها و ایستگاه‌های صلواتی بین راه‌ها و استقبال از زائران پیاده و دوچرخه‌سوار از جمله کارهای فرهنگی تدارک دیده شده است.

وی گفت: هماهنگی‌های لازم با مراکز بهداشتی، بیمارستان‌ها و درمانگاهای شهرستان برای خدمات‌رسانی مناسب به زائران انجام شده است.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز