خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین:

امام راحل روح عرفانی و حماسی خود را در کالبد جامعه دمید

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به اینکه امام راحل روح عرفانی و حماسی خود را در کالبد جامعه دمید ، افزود: امام (ره) با پشتوانه مردم جامعه اسلامی را از خطرهای استبداد و استعمار به دور نگه داشت.

به گزارش ایلنا از آستارا، حجت الاسلام علی نعمت الهی امروز در آیین گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در محل مصلای نماز جمعه شهرستان آستارا بیان کرد: نقش رهبری در شکل گیری انقلاب اسلامی، غیر قابل انکار است.

حجت الاسلام نعمت الهی اظهار کرد: انقلاب های زیادی در سراسر دنیا به وقوع پیوست ولی آن انقلاب ها به سبب برخوردار نبودن از نعمت رهبری به ثمر ننشست.

وی با اشاره به اینکه ماهیت انقلاب اسلامی دین و معنویت بود ، اظهار کرد: انقلاب ها و مکاتب دیگر سعی در حذف خدا از زندگی انسان ها داشتند ولی مردم انقلابی ایران اسلامی، با توکل بر قدرت خداوند توانستند در برابر ابرقدرت های دنیا بایستند.

حجت الاسلام نعمت الهی اذعان داشت: امروز به برکت تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی ایران در ابعاد مختلف سیاسی ، نظامی و علمی حرف های زیادی را برای گفتن دارد.

حجت الاسلام نعمت الهی با بیان اینکه در راس انقلاب اسلامی ایران شخصیتی والاقدر به نام امام خمینی (ره) قرار داشت ، بیان کرد: امام خمینی (ره) توانست با درایت و تیزیبنی خود، معادلات سیاسی جهان را به هم بزند.

وی با اشاره به اینکه امام راحل روح عرفانی و حماسی خود را در کالبد جامعه دمید، افزود: امام (ره) با پشتوانه مردم جامعه اسلامی را از خطرهای استبداد و استعمار به دور نگه داشت.

وی افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ترویج دهنده اندیشه امید و مهدویت بود و این را از مکتب عاشورا به ارث برده بود.

کد خبر : ۳۷۷۴۳۵