خبرگزاری کار ایران

بیانیه مجمع نیروهاى خط امام(ره) گیلان بمناسبت سالروز رحلت امام خمینى(ره)

asdasd
کد خبر : ۳۷۷۴۳۷

مجمع نیروهای خط امام (ره) گیلان در بیانیه‌ای اعلام کردند که قیام امام خمینی بسیار مدنی و بدون خشونت بود و می‌توان آن حرکت را ، جزء حرکتهای ارزشمند و والای تاریخ معاصر جهان نگاشت و دانست.

به گزارش ایلنا از رشت،‌امروز از سوی مجمع نیروهای خط امام استان گیلان به مناسبت سالگرد ارتحال جانسوز و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) بیانه ای صادر شد که متن آن بشرح زیر است:

بسمه تعالی

بیانیه مجمع نیروهای خط امام استان گیلان در مورد سالگرد ارتحال جانسوز و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)

آن پیر جماران که از خرداد 1342 قیامی مقدس را بر علیه ظلم و ستم دستگاه پهلوی آغاز کردند ، بنا را بر آن گذاشتند که هرگز، هدف وسیله را توجیه نکند.اگر به سرتاسر آن جنبش و آن مبارزه ، نگاهی ریشه‌ای دراندازیم، خواهیم دید که هرگز خشونت ، ترور و حذف فیزیکی در آن نقشی ندارد.

قیام امام خمینی بسیار مدنی و بدون خشونت بود و میتوان آن حرکت را ، جزء حرکت‌های ارزشمند و والای تاریخ معاصر جهان نگاشت و دانست.

امام خمینی مرد اسطوره‌ای تاریخ ، با اندیشه ای زلال ، ریشه طاغوت را خشکاندند و بستری برای ایجاد نظامی آماده کردند که شعار و هدفش استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی بود.

نظامی که همه در آن، حق سخن گفتن و فعالییت داشتند. نظامی که در آن ، میزان رای ملت بود. نظامی که هم جمهوری بود و هم اسلامی.

تمام گفته‌ها و شعار های امام در فردای انقلاب ، نمایان گشت. حتی کمونیست ها و توده‌ای ها فعالیت داشتند، اما تا روزی که دست به اسلحه نبرده بودند.

امام به تمام گفته و وعده هایش عمل کرد و اگر امروز نام خمینی کبیر در تاریخ جهان میدرخشد ، فقط و فقط به دلیل شجاعت ، صداقت و متانت این چهره پاک و مردمی است.

خمینی کبیر را باید بار دیگر شناخت و شناساند. خمینی آن پیر جماران و معمار کبیر نظام جمهوری اسلامی ایران ، بی شک از یگانه افراد بزرگ و تاریخی جهان است که توانست با یک جمله ، ظلم را در سرزمینی بخشکاند و دلیل این حرکت تاریخی چیزی نیست جزء ، رجوع به مردم و اگر امروز در کشور مشکلاتی موجود است به دلیل آن است که گاهی مردم فراموش می‌شوند و رای آنان زینتی لقب داده می‌شود. سخن امام آن بود که این مردم هستند که به حکومت مشروعیت و مقبولیت می‌دهند.

خمینی اگر خمینی میشود ، فقط به دلیل رجوع و همراهی با مردم است.اگر مردم به عشق خمینی لبیک میگویند فقط به دلیل نگاه خمینی کبیر به مردم است.

امروز تنها راه خروج کشور از مشکلات بزرگ و کوچک برگشت به راه و روش خمینی کبیر است.

رفتار حضرت امام با مردم ، رفتار آن بزرگوار با مسئولان ، رفتار ایشان با دستگاه های اجرایی و حکومتی مانند شورای نگهبان و مجلس و ... بهترین روش و الگو برای اداره کشور است.

مجمع نیروهای خط امام استان گیلان از همه مسئولان کشور درخواست می‌کند تا راه و مرام حضرت امام خمینی را الگوی کار خود در تمامی مراحل دولتمداری و حکومت داری خود قرار دهند.

این تشکل اصلاح طلب که نام مبارک حضرت امام را بر خود دارد ، سالگرد ارتحال جانسوز آن یار سفر کرده را به همه ملت ایران تسلیت عرض می‌کند و راه و خط امام را بهترین روش برای حل مشکلات و اداره کشور می‌داند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز