خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد امید ایرانیان خراسان رضوی:

خدمات دولت آنطور که باید انعکاس پیدا نمی‌کند/ برجام متعلق به نظام است

asdasd
کد خبر : ۳۷۷۴۵۲

رئیس بنیاد امید ایرانیان خراسان رضوی گفت: خدمات دولت آن طور که باید و شاید انعکاس پیدا نمی‌کند.

به گزارش ایلنا، حسین امینی در همایش بزرگ «رهروان روح الله (ره)» که به مناسبت بزرگداشت رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام پانزده خرداد که به همت شورای حامیان دولت تدبیر و امید خراسان رضوی، شب گذشته در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) مشهد برگزار شد، اظهار کرد: تلاش‌های شبانه روزی دولت نتایج ملموسی را به بار آورده است اما انعکاس خدمات دولت آن طور که باید و شاید نیست حال از رسانه‌های عمومی انتظار این است که بیشتر مردم را در جریان تلاش‌ها و اقدامات دولت بگذارند.

سرپرست اسبق استانداری خراسان تصریح کرد: شما توجه کنید که اگر بگوییم در زمینه بهداشت یک انقلاب اتفاق افتاده، در این خصوص گزافه نگفته‌ایم، قبل از روی کارآمدن دکتر روحانی وضعیت درمان چگونه بود حال وضعیت درمان چگونه است.

نماینده دوره چهارم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از 8 میلیونی که از خدمات درمانی برخوردار بودند با حداقل قیمت 7 الی 10 درصد هزینه را بیمار پرداخت می‌کند، حال رسانه‌ها می توانند با انعکاس این خدمات مردم را امیدوار و خوشحال کنند تا مردم بدانند که چه اقدامات اساسی در زمینه بهداشت و درمان انجام شده است.

رئیس بنیاد امید ایرانیان خراسان رضوی با بیان اینکه انعکاس خدمات دولت آن طور که باید و شاید مطلوب نبوده است، تصریح کرد: گوشه‌ای از خدمت دولت به تصویر کشیده نمی‌شود حال امیدواریم با تغییر رئیس صدا و سیما این رسانه عمومی بتواند در اختیار عموم قرار گیرد و انعکاس دهنده خدمات دولتی باشد که برآمده از رای مردم است.

امینی خاطرنشان کرد: امیدواریم این رسانه متعلق به همه افراد باشد و تضارب آرا در رسانه صورت گیرد.

وی تصریح کرد: در زمینه سیاست خارجی جمهوری اسلامی توانست با 6 قدرت بزرگ بین المللی بدون اینکه از خطوط اساسی که رهبری تعیین کرده بودند سرسوزنی کوتاه بیاید، به توافقات خوبی دست پیدا کند . به عبارتی تیم مذاکره کننده براساس عزت، حکمت و مصلحت منطق خود را به جهان نشان داد و از این رو برجام از موضع قدرت و اقتدار در بحث برجام به فرجام رسید و مجلس آن را تصویب کرد و همه باید پشتیبانی کنند.

وی با بیان اینکه  برجام متعلق به یک حزب، دولت و گروه نیست بلکه متعلق به نظام است، تصریح کرد: اگر از برجام استفاده کردیم 70 الی 80 میلیون نفر از آن نفع می برند اما اگر از این فرصت استفاده نکردیم 70 الی 80 میلیون از آن زیان خواهند دید.

سرپرست اسبق استانداری خراسان عنوان کرد: در زمانی که تحریم‌ها علیه دولت ایران اعمال می‌شد این تحریم‌ها به نفع هیچ کس نبود و بیشترین فشار تحریم‌ها به گرده شما مردم بود حال آن‌هایی که تمکن مالی دارند میلیون‌ها پول به جیب زدند و از این رو برجام به ضرر آن‌ها است.

نماینده دوره چهارم مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امروز باید مواظب باشید کسانی که در ارتباط با تحریم‌ها می‌خواهند نقطه نظرات خود را به مردم غالب کنند می خواهند مردم را به دوران قبل از تحریم برسانند، حال آن که در دوران تحریم از واسطه‌ها با قیمت چند برابر خرید می‌کردیم.

رئیس بنیاد امید ایرانیان خراسان رضوی ادامه داد: دولت موفق شده است که تحریم‌ها را مهار کند حال آن که در دوران تحریم‌ها هیچ اطمینانی نبود قیمت یک کالا در طول هفته ثابت بماند اما دولت یازدهم توانست تورم 40 درصدی را به کم تر از 25 درصد کاهش دهد و این روند ادامه داشت و امسال هم به امید خدا تورم تک رقمی خواهد شد.

امینی خاطرنشان کرد: البته مردم هنوز از بیکاری رنج می‌برند از رکود در بخش ساختمان، تولید، صنعت و ... رنج می‌برند اما دولت باید با پشتیبانی مردم عمل کند و امروز امید است که مجلس دهم پشتیبان دولت باشد، تا دولت بتواند به قول‌هایی که به مردم داده جامه عمل بپوشاند.

وی با بیان اینکه دولت برنامه‌های کلانی را در دست اقدام دارد، خاطرنشان کرد: مجلس دهم باید با همکاری و همدلی دست به دست دولت دهد تا فارغ از مسائل سیاسی و جناحی به منافع ملی فکر کنند.

سرپرست اسبق استانداری خراسان تصریح کرد: طلیعه مجلسی که تشکیل شده طلیعه خوبی است، چرا که از جریان‌های مختلف در آن حضور دارند و امیدواریم مجلس با تصویب قوانین درست کمک کند تا دولت بتواند برنامه‌های خود را در سطح ملی، منطقه‌ای و به خصوص شهر مشهد به عنوان کلان شهر که باید به مسائل زیربنایی آن بیشتر توجه شود جامه عمل پوشاند.

نماینده دوره چهارم مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: شما مردم در ایام جنگ، جبهه و بعد از انقلاب پشتوانه نظام بودید. دولت در مقابل با تلاش شبانه روزی سعی دارد که خدمات خودش را گسترش دهد، حال دولت روحانی باید با پشتیبانی شما و مجلس برنامه‌های بزرگ خود را به سرانجام برساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز