خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان تبلیغات در زنجان:

دشمن با ناامیدی از جنگ‌نرم سراغ تحریم‌ها بر علیه ایران آمده بود

asdasd
کد خبر : ۳۷۷۸۹۴

رئیس سازمان تبلیغات با بیان اینکه پیروزی ایران در این جنگ بار دیگر دشمنان این نظام را ناامید کرد،گفت: دشمن با دست برداشتن از جنگ نرم به سراغ تحریم های اقتصادی رفت و تلاش کرد تا از این راه ایران را از پای درآورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا  از زنجان، حجت‌الاسلام سید مهدی خاموشی امروز در همایش طلایه‌داران تبلیغ در دارالقرآن‌کریم زنجان اظهار کرد: مضامین بلند کلام رهبری درخصوص جهاد کبیر است و ایشان همواره بر تبلیغ و ترویج تاکید فرمودند.

این مقام مسئول با بیان اینکه بدترین دشمن نفسی است که انسان را می‌آزارد و اذیت می‌کند، ادامه داد: واژه‌ای در قرآن به نام جهاد کبیر آمده و با این جهاد که نوعی جهاد علمی و نرم‌افزاری با دشمنی است که در مقابل ما صف آرایی می کند می‌توان مقابله کرد.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلام دشمن تلاش کرد تا با استفاده از مقوله‌هایی همچون قومیت، زبان و فرقه انقلاب را به انحراف بکشاند، خاطرنشان کرد: وقتی دشمن در این جنگ مأیوس شد به سراغ عراق رفت و این کشور را بر علیه ایران اسلام تحریک کرد.

به گفته حجت‌الاسلام خاموشی، جنگ‌نابرابر تحمیلی علیه ایران آغاز شد و دشمن تلاش کرد خوزستان را که منبع نفت ایران است هدف قرار داده و این شهر را از نقشه‌ایران حذف کند.

وی با بیان اینکه پیروزی ایران در این جنگ بار دیگر دشمنان این نظام را ناامید کرد، ادامه داد: دشمن با دست برداشتن از جنگ‌نرم به سراغ تحریم‌های اقتصادی رفت و تلاش کرد از این راه ایران را از پای درآورد.

رئیس سازمان تبلیغات با یادآوری اینکه ملت ایران برابر این تحریم‌ها نیز خم به ابرو نیاورد، گفت: دشمن هنوز هم دست از نابودی نظام جمهوری اسلامی برنداشته و جنگ‌نرم را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه در این جبهه عظیم با دشمنان در عرصه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی طرف هستیم، گفت: شبکه‌های اجتماعی که مورد استفاده اکثر مردم قرار گرفته یکی از ترفندهای دشمنان است که می‌خواهند اعتقادات و باورهای دینی مردم را نشانه بروند.

این مقام مسئول با بیان اینکه حوزه‌ها باید انقلابی بماند، افزود:  جبهه‌نرم دشمن موجب شده تا حوزه‌های علمی وارد شوند.

حجت‌الاسلام خاموشی به ماه‌مبارک رمضان و فرصت این ماه برای تفسیر قرآن‌کریم اشاره کرد و افزود: در بهار قرآن تلاش شود تا مضامین قرآنی بیان شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز