خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

سبد کالاهای حمایتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۷۸۱۸۳

رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی بردسکن از توزیع سبد حمایت غذایی در ایام ماه مبارک رمضان به خانواده‌های نیازمند خبر داد.

حسین یوسفی در گفت گو با ایلنا با اعلام این خبر افزود: بنابر اعلام وزیر محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی نخستین بسته حمایت غذایی به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان تحویل خانوارهای نیازمند قرار می گیرد .

وی افزود: خانوارهای مشمول این طرح می توانند به محض دریافت پیامک از طریق تلفن همراه با مراجعه به فروشگاه های زنجیره ای و از پیش تعیین شده کالاهای مورد نیاز خود را دریافت کنند .

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بردسکن با بیان اینکه خانوارهای مشمول این طرح را اقشار کم درآمد که عموما تحت پوشش نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد و بهزیستی هستند تشکیل می دهند، گفت: برای مشمولین پیامک ارسال خواهد شد و سایرین از مراجعه به مراکز توزیع و ایجاد ازدحام خودداری کنند.

یوسفی ارزش ریالی سبدهای حمایت غذایی را برای خانوارهای مشمول این طرح بین 80 تا 120 هزار تومان اعلام کرد که بستگی به تعداد افراد مشمول در هر خانوار دارد و گفت: بنابر اعلام وزارت متبوعش دولت در نظر دارد امسال در چهار نوبت سبد حمایت غذایی را بین خانواده های نیازمند توزیع کند.

وی عرضه یک وعده غذای گرم در مهدهای کودک در استان های کمتر برخوردار و توزیع شیر در مدارس را از دیگر برنامه های حمایتی دولت در سال 95 دانست و افزود: به زودی این برنامه های حمایتی دولت اجرایی و از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اعلام خواهد شد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز