خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری همدان خبرداد:

احداث بیمارستان تخصصی مغز اعصاب توسط پرفسور سمیعی در همدان

asdasd
کد خبر : ۳۷۹۵۷۸

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری شهرداری همدان گفت: بیمارستان تخصصی مغز و اعصاب توسط پرفسور سمیعی در همدان احداث می شود.

به گزارش ایلنا، اکبر رنجبران پیش از ظهر امروز در کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان اظهار داشت: شهرداری همدان در چند سال اخیر تلاش جدی را برای جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی و فراهم کردن بستر سرمایه‌گذاری در شهر همدان داشته است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه روند همکاری شهرداری همدان با سرمایه‌گذاران بهبود یافته است، تصریح کرد: مهمترین پروژه سرمایه‌گذاری که توسط شهرداری همدان عقد قرارداد شده مربوط به میدان میوه و تره‌بار همدان است که قرارداد 170 میلیارد تومانی آن منعقد شده است.

رنجبران از احداث بیمارستان تخصصی مغز و اعصاب توسط پرفسور سمیعی در همدان خبر داد و گفت: زمینی برای احداث این بیمارستان در نظر گرفته شده که آماده تحویل به پرفسور سمیعی برای آغاز عملیات اجرایی است.

وی درخصوص پروژه پارک ملل همدان نیز بیان کرد: تاخیر در اجرای این طرح بیشتر به بحث‌های تصمیمات و مدیریت‌های اداری مربوط بوده که باید این موانع رفع شود تا شاهد تسریع در روند اجرایی پروژه باشیم.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری همدان ضمن بیان گزارشی از وضعیت میدان بار جدید همدان اظهار داشت: بیشتر اقدامات این طرح انجام شده و به مرحله نهایی رسیده که هفته آینده قرارداد اجرایی آن منعقد می‌شود.

شهردار همدان نیز در این جلسه بر تسریع در اجرای پروژه پارک ملل تاکید کرد و در پاسخ به درخواست یکی از سرمایه‌گذاران برای احداث فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان گفت: شهرداری همدان آمادگی اهدای زمین برای ساخت این فروشگاه‌ها را دارد.

سیدمصطفی رسولی با بیان اینکه شهرداری همدان در راستای توسعه سرمایه‌گذاری بویژه در حوره گردشگری امتیازاتی را برای بخش خصوصی در نظر گرفته است، تصریح کرد: در حال حاضر صدور پروانه ساخت برای هتل‌های یک تا پنج ستاره در شهرداری همدان به صورت رایگان انجام می‌شود تا انگیزه‌ای برای سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز