خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی:

برجام زمینه حضور کشورهای خارجی در ایران را فراهم کرد

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی گفت: به فرجام رسیدن برجام از اقدامات مهم دولت تدبیر و امید در سه سال گذشته بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از میاندوآب، علی مصطفوی در همایش تدبیر و امید که به مناسبت سالگرد پیروزی حجت الاسلام روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 در سالن ارشاد میاندوآب برگزار شد با اشاره به اقدامات دولت در کاهش تورم و رشد اقتصادی، اظهار کرد: دولت با سیاست های خود تورم را کاهش داده و ما رشد اقتصادی را شاهد هستیم.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی به فرجام رسیدن برجام را دیگر اقدام دولت در سه سال گذشته معرفی کرد و افزود: مذاکرات هسته ای، جنگ دیگری بود که در سایه خون شهدا، به نتیجه رسید و سایه شوم منشور هفتم سازمان ملل از سر کشور ما کنار رفت.

وی با بیان اینکه دشمنان می خواستند انرژی هسته ای را از ما بگیرند، گفت: ولی در مذاکرات هسته ای کارشناسان ما در مقابل قدرت های جهانی موفق و مانع از دست یابی دشمنان به اهدافشان شدند.

مصطفوی با اشاره به اینکه ما اهل گفت و گو هستیم، تصریح کرد: ما با مذاکرات هسته ای نشان دادیم که ایران کشور منطقی و صلح دوست و اهل گفت وگو است و جنگ طلب نیست.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی با بیان اینکه اگر برجام به فرجام نمی رسید، تورم افزایش می‌یافت، اظهار کرد: در سایه برجام قسمتی از اموال خود را خود را پس گرفتیم و برجام زمینه حضور کشورهای خارجی را در ایران فراهم کرد.

وی به اقتصاد مقاومتی نیز اشاره کرد و افزود: اقتصاد مقاومتی یکی از اولویت های دولت است و دولت پیگیری می‌کند تا زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را در کشور فراهم کند و همه باید دست به دست به هم دهیم تا سیاست های اقتصاد مقاومتی را پیاده کنیم.

مصطفوی با تاکید بر مقابله با آسیب های اجتماعی، گفت: باید همه ما تلاش کنیم تا آسیب های اجتماعی مانند طلاق و... را به حداقل رسانده و با آنها مقابله کنیم.

کد خبر : ۳۸۱۶۲۷