خبرگزاری کار ایران

برای چندمین بار رخ داد؛

جاده حادثه خیز سفیدشهر باز هم قربانی گرفت

asdasd
کد خبر : ۳۸۳۸۰۷

رئیس مرکر اورژانس وفوریت های پزشکی شهرستان آران و بیدگل از کشته و مصدوم شدن دو نفر براثر برخورد وانت با پیکان سواری در جاده کم عرض سفیدشهر خبر داد.

قربانی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل با اشاره به اینکه این حادثه در ساعت  13 و 30 دقیقه امروز اتفاق افتاد، گفت : در این حادثه متاسفانه یک نفر از هموطنان‌مان در دم فوت کرد و یک نفر نیز بسیار بد حال توسط دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان بهشتی کاشان انتقال داده شدند.

رئیس مرکر اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به اینکه متاسفانه در جاده سفید شهر به آران و بیدگل و کاشان طی چهار سال گذشته تاکنون بیش از  100 فقره تصادف و بیش از 50 نفر فوت و بیش از 200 نفر مجروح شده اند، گفت : به علت کم عرض بودن جاده ، پیچ های خطرناک  و تردد ماشین های سنگین  و تریلی این جاده یکی از راه‌های مواصلاتی بسیار خطرناک به مرکز شهرستان آران و بیدگل و کاشان است.

 وی با اشاره به اینکه فقط 3 کیلومتر از این مسیر 10 کیلومتری بسیار خطرناک و باریک سال گذشته  تعریض و زیرسازی شده است، گفت : ادامه تعریض و زیرسازی این مسیر به دلیل اینکه در حریم راه آهن  قرارگرفته تعطیل شده است.

شایان ذکر است جاده سفید شهر یکی از خطرناک‌ترین جاده‌های مواصلاتی به مرکز شهرستان آران و بیدگل است که متاسفانه به علت باریک بودن، غیراستاندارد و دارا بودن پیچ‌های بسیار خطرناک و تردد تریلی و ماشین های سنگین تاکنون تصادفات بسیار دلخراشی در این مسیر اتفاق افتاده که منجر به  کشته و  زخمی شدن دهها تن از  هموطنان عزیزمان شده است که علیرغم اعتراضات مردمی و پیگیری‌های انجام شده متاسفانه تاکنون اقدام اساسی در این مسیر به عمل نیامده است.

جای سئوال است آیا بودجه‌ای که برای تعریض این مسیر بسیار خطرناک باید هزینه شود بیش از  جان دهها انسانی که به عنوان سرمایه‌های ارزشمند جامعه محسوب می‌شوند ارزش دارد؟ لذا انتظار می رود  مسئولان مربوطه در اولین فرصت ممکن تمهیدات ویژه ای را برای تعریض این مسیر در دستورکار خود قرار دهند تا بیش از این شاهد چنین حوادث ناگوار و از دست دادن جان انسانها در این محور خطرناک نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز