خبرگزاری کار ایران

قربانعلی سعادت مطرح کرد:

دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌غربی با انگیزه بیشتری پیگیر مشکلات و رفع موانع تولید شوند

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: دستگاه های اجرایی استان با انگیزه بیشتری پیگیر مشکلات و رفع موانع تولید شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، قربانعلی سعادت امروز در جلسه رفع موانع تولید استان که در استانداری برگزار شد، بر رفع و حل مشکلات تولید استان تاکید کرد و گفت: رفع موانع تولید و راه‌اندازی واحدهای تولیدی یکی از ابعاد مهم اقتصاد مقاومتی است چراکه توسعه تولید داخلی را در پی دارد.

استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه باید معضلات و موانع در حوزه‌های مختلف شناسایی شوند، گفت: یکی از مهمترین وظایف این جلسات و کارگروه‌ها حل مشکلات و برطرف کردن موانع و معضلات موجود است که باید برای رفع این موانع و مشکلات بیش از پیش تلاش شود.

مقام‌عالی استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه متاسفانه نوعی بی‌انگیزه‌گی در مدیران واحدهای تولیدی استان به وجود آمده و در اثر مراجعات مکرر و بی‌نتیجه به بانک‌ها بی‌انگیزه شده‌اند، گفت: در حال حاضر دولت تدبیر و امید مصمم برای رفع موانع تولید است و آماده است تا مشکلات حل شود لذا باید دیدگاه‌ها تغییر و مثبت شود و واحدهای تولید و دستگاه‌های اجرایی با سرعت و انگیزه بیشتری پیگیر مشکلات و رفع موانع تولید شوند.

استاندار آذربایجان‌غربی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: استکبار جهانی با تمام توان خود بر علیه نظام جمهوری اسلامی توطئه‌چینی و دشمنی می‌کند و با تبلیغات گسترده خود در داخل و خارج از کشور درصدد ایجاد فاصله بین مردم و نظام هستند و در مقابل مردم نیز با اطاعت از رهبری و پاسداری از خون شهدا از نظام و انقلاب پشتیبانی می‌کنند.

استاندار آذربایجان‌غربی در ادامه به حضور مردم در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و گفت: جمعه این هفته مردم یک بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، حمایت و پشتیبانی خود را از نظام و پاسداری از خون شهدا نشان خواهند داد.

مقام‌عالی استان آذربایجان‌غربی به توطئه‌چینی استکبار در منطقه از جمله ایجاد ایران هراسی، راه‌اندازی جنگ نیابتی و جنگ علیه مردم بی‌دفاع یمن و پایین آمدن قیمت نفت اشاره کرد و گفت: عربستان در گذشته به دید رقیب دیده می‌شد ولی اینک به عنوان دشمن جدی در منطقه محسوب می‌شود.

سعادت با بیان اینکه ما مسئولان وظیفه سنگینی بر عهده داریم، گفت: مسئولان نباید نسبت به وظایف و مسئولیت‌های خود بی‌تفاوت باشند بلکه باید صادقانه و مخلصانه در راه اعتلای نظام و انقلاب قدم بردارند، به مردم خدمت کرده و گره از مشکلات مردم بردارند.

کد خبر : ۳۸۵۶۴۴