خبرگزاری کار ایران

فرماندار بوکان:

شهرستان بوکان صاحب ایستگاه پلیس راه خواهد بود

فرماندار شهرستان بوکان گفت: به زودی عملیات اجرایی ایستگاه پلیس راه این شهرستان آغاز می شود

به گزارش خبرنگار ایلنا از بوکان، جمال خسروی در جلسه بررسی و نحوه احداث ایستگاه پلیس راه و نقل و انتقال پاسگاه شهید رجایی ورودی بوکان – سقز که امروز در محل سالن اجلاس فرمانداری این شهرستان برگزار شد با تأکید بر اولویت پلیس راه در زمینه جلوگیری از تصادفات و آسیب رسیدن به جان و مال شهروندان در سخنانی اظهار داشت: ممانعت از تخلفات رانندگی، روان سازی ترافیک و ایجاد مسیری امن و مطمئن از اهداف احداث پلیس راه در این شهرستان است. 

خسروی افزود: در زمینه افزایش کنترل در محور بوکان به سقز و کاهش تخلفات جاده‌ای و حضور مستمر پلیس راه در این محور، اقدامات اولیه در زمینه شناسایی محل مناسب برای احداث پاسگاه پلیس راه انجام شده و به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی آن خواهیم بود. 

وی گفت: باید همه ادارات و دستگاههای اجرایی در حوزه احداث پلیس راه با جدیت بیشتری ورود کنند و در زمینه حل مشکلات موجود در تلاش باشند. 

فرماندار شهرستان بوکان از وجود بیش از ۱۵ نقطه حادثه خیز در شهرستان بوکان خبر داد و افزود: باید این نقاط مورد توجه جدی مسئولان راه وشهرسازی قرارگرفته و در اسرع وقت نسبت به اصلاح این نقاط حادثه خیز اقدام شود. 

خسروی گفت: برای احداث ساختمان ایستگاه پلیس راه در محور بوکان- سقز اعتباری بالغ بر۵ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

کد خبر : ۳۸۵۸۵۳