خبرگزاری کار ایران

وعده نماینده کهگیلویه بزرگ محقق شد؛

آغاز گازرسانی به شهرهای قلعه‌رئیسی و دیشموک بعد از 25 سال/ بهره‌مند شدن 2 هزار خانوار از نعمت گاز

asdasd
کد خبر : ۳۸۸۱۷۷

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس دهم شورای اسلامی از شروع عملیات لوله گذاری بطول هشت کیومتر برای شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک در شهرستان کهگیلویه خبرداد.

" عدل هاشمی‌پور " در حاشیه بازدید از آخرین روند پروژه گازرسانی به شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک به ایلنا گفت: در زمان انتخابات به مردم حوزه انتخابیه‌ام قول دادم که کار پروژه گازرسانی به 2 شهر مهم حوزه انتخابیه خود را که وعده آن بیش از 2 دهه است داده می شود را پیگیری و فعالیت عمرانی آن را شدت بخشیم.

وی با بیان اینکه عملیات لوله‌گذاری هشت کیلومتر از پروژه گازرسانی به قلعه رئیسی و دیشموک تا هفته آینده آغاز می شود، اظهارداشت:  47 کیلومتر لوله فلزی موردنیاز طرح گازرسانی به این شهرها خریداری شده است.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس دهم شورای اسلامی افزود: گودبرداری این طرح انجام و کار لوله‌گذاری با تلاش فراوانی از هفته آینده آغاز می شود.

هاشمی پور با اشاره به اخذ مجوز گازگیری از خط اصلی "هات اپ" برای این طرح، تصریح کرد: با اخذ این مجوز مشکلی در راستای کمبود فشار گاز وجود نخواهد داشت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: طول خطوط شبکه گازرسانی به بخش‌های دیشموک و قلعه رئیسی کهگیلویه افزون بر 90 کیلومتر است که در فاز اول شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک و روستاهای در مسیر این خط لوله گازرسانی می‌شوند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی، طول شبکه گازرسانی به قلعه رئیسی را 73 کیلومتر و دیشموک را 90 کیلومتر عنوان کرد.

هاشمی پور ، تعداد روستاهایی که در حریم 15 کیلومتری این شهرها از نعمت گاز برخودار می شوند را 160 روستا برشمرد و خاطرنشان کرد: حدود 2 هزار خانوار در این شهرها از نعمت گاز برخودار می‌شوند.

نماینده کهگیلویه بزرگ افزود: اعتبار فاز اول اجرای طرح گازرسانی به قلعه رئیسی و دیشموک 100 میلیارد ریال خواهد بود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک از شهرهای شهرستان کهگیلویه محسوب می‌شوند که با شهردهدشت مرکز این شهرستان حدود 90 کیلومتر فاصله دارند.

این شهرها در مناطق کوهستانی پوشیده از جنگل قرار گرفته اند که برای گرم نگه داشتن منازل خود مجبورند از درختان جنگلی استفاده می کنند.

وعده گازرسانی به این شهرها بیش از 25 سال است که توسط نمایندگان وقت و مسئولان وقت کهگیلویه بزرگ داده شده بود که توسط " هاشمی پور " نماینده مجلس دهم کهگیلویه بزرگ محقق شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز