خبرگزاری کار ایران

در پی مهار آتش‌سوزی ماهشهر صورت گرفت؛

تجلیل وزیر نفت از عوامل اطفای حریق پتروشیمی بوعلی سینا

asdasd
کد خبر : ۳۸۸۲۱۶

وزیر نفت خطاب به آتش‌نشانان مستقر در پتروشیمی بوعلی گفت: کار مهم و دشواری انجام شد و از همه برای انجام دادن این کار ملی سپاسگزاری می‌کنم.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری‌صداوسیما، بیژن نامدار زنگنه در جمع آتش‌نشانان مستقر در پتروشیمی بوعلی سینا گفت: با تلاش سرسختانه، مجاهدانه و فرماندهی عملیات و همچنین تلاش همه آتش‌نشان‌ها و همکاری شرکت های پتروشیمی بوعلی سینا، شهید تندگویان، بندر امام و همه دست اندرکاران استان خوزستان، آتش این مجتمع پتروشیمی خاموش شد.

وی با بیان این که پس از خاموش شدن مخزن، در حال تثبیت وضع آن با فوم پاشی داخل مخزن هستند، تصریح کرد: عملیات خنک کردن مخزن نیز در حال انجام است تا زنجیره آتش تکرار نشود.

بیژن زنگنه وزیر نفت شامگاه پنجشنبه 17تیرماه خود را به محل وقوع حادثه رساند و راهبری مهارکردن آتش سوزی را برعهده گرفت. شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، شرکت ملی حفاری ایران و پتروشیمی به همراه دیگر بخش ها از جمله هلال احمر، استانداری خوزستان تلاش زیادی برای اطفای حریق انجام دادند.

مسئولان اعلام کرده اند، علل و جزئیات کامل آتش سوزی این مجتمع پتروشیمی پس از بررسی ها اعلام می شود اما ارتباط آن با عملیات خرابکارانه و تروریستی از طرف وزیر نفت رد شد و او دیروز علت آتش‌سوزی را فنی اعلام کرد.

آتش‌سوزی مجتمع پتروشیمی بوعلی سینا چهارشنبه 16 تیرماه آغاز شد و تلاش برای مهار کردن آن ساعت 2 بامداد شنبه به نتیجه رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز