خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبرداد:

دستگیری عامل اختلاس 32 میلیاردی حین فرار از کشور

asdasd
کد خبر : ۳۸۸۴۵۹

فرمانده انتظامی استان از دستگیری کارمند بانکی که 32 میلیارد ریال اختلاس کرده بود با همکاری پلیس خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار"حسین رحیمی"فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه یکی از کارکنان یک بانک دولتی با سوء استفاده از موقعیت شغلی، اقدام به اختلاس میلیاردی کرده است، تیمی از ماموران مجرب پلیس آگاهی تشکیل و ضمن هماهنگی با مقام قضایی دستگیری متهم را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: کارآگاهان با انجام بررسی های میدانی محسوس و نامحسوس دریافتند که این فرد از سال 1382 به عنوان متصدی امور بانکی مشغول به کار بوده و در این مدت با سوء استفاده از موقعیت شغلی اش طی چندین مرحله مبلغ 32 میلیارد ریال را به حساب‌های مختلف خود منتقل و بخش زیادی از آن را به دلار تبدیل کرده است.

سردار رحیمی با بیان اینکه متهم پس از اطلاع از ورود پلیس به این پرونده از زاهدان متواری شده بود، خاطر نشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و پیگیری‌های به عمل آمده موفق شدند مخفیگاه متهم را در مشهد شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان در خاتمه گفت: کارآگاهان پلیس استان در عملیاتی مشترک با پلیس خراسان رضوی موفق شدند متهم را به همراه مقادیر زیادی دلار حین فرار به خارج از کشور، در مشهد دستگیر کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز