خبرگزاری کار ایران

نماینده کهگیلویه بزرگ در گفت‌وگو با ایلنا:

موضع دولت در قبال فیش‌های نامتعارف حقوقی قاطع بود/ سیستم‌های نظارتی تقویت شود

asdasd
کد خبر : ۳۸۹۴۲۲

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس دهم ، عملکرد دولت در پیگیری و رفع مشکلات فیش‌های نامتعارف حقوقی را قاطع و مثبت عنوان کرد.

" عدل هاشمی‌پور " به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: به عقیده من، دولت در بحث فیش‌های نامتعارف حقوقی خوب عمل کرده و محکم و قاطع پای موضع خود در این زمینه ایستاده است.

وی با بیان اینکه هرکس بخواهد در نظام الهی اسلامی خدشه و یا دست درازی به بیت المال کند در بزنگاه اجتماعی گرفتار می‌شود، اظهار داشت: ما براساس مکتب و اعتقادی دینی‌مان یقین داریم نمی‌شود از بیت المال در راستای سوء استفاده های شخصی بهره برد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم شورای اسلامی افزود: البته باید بپذیریم عملکرد دولت در این مدت که بحث فیش‌های نامتعارف حقوقی به میان آمده خوب عمل کرده و می‌طلبد سایر دستگاه‌ها و قوای دیگر نیز با دولت در این ارتباط همراه شوند.

هاشمی پور در پاسخ به این سئوال که آیا قانون جدیدی در مجلس شورای اسلامی برای ساماندهی حقوق کارمندان و کارگران دولت وضع می شود؟ خاطرنشان کرد: ما در مجلس شورای اسلامی به اندازه کافی قانون داریم و باید نظارت ها بر اجرای این قوانین را شدت بخشید.

وی افزود: بیشترین وقت مجلس شورای اسلامی در این ارتباط باید بر موضوع نظارت‌ها اجرایی شود و ما به اندازه کافی و حتی بیشتر از نیاز قانون وضع کرده‌ایم.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس دهم شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های نظارتی و بازرسی باید نظارت و بازرسی‌های خود در تمامی قوانین وضع شده مانند قانون فیش‌های حقوقی را دو چندان کنند، تصریح کرد: اگر برطبق قانون عمل شود بدون شک جلوی حیف و میل ها گرفته می‌شود.

هاشمی پور ادامه داد: توجه به شعار مقاومت اقتصادی و اجرایی کردن این شعار، می‌تواند از بسیاری مشکلات کنونی بکاهد و البته تمامی قوای مملکت باید به این شعار دقت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز