خبرگزاری کار ایران

مشاور وزیر ارتباطات خبر داد:

روستاهای بالای ۲۰ خانوار صاحب اینترنت می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۳۹۱۵۴۰

مشاور وزیر ارتباطات گفت: در پایان برنامه ۲۰ ساله توسعه، کل روستاهای بالای ۲۰ خانوار تحت پوشش قرار گرفته و دسترسی به اینترنت را خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، شامگاه دیروز محمود خسروی؛ مشاور وزیر ارتباطات در مراسم افتتاح پروژه های مخابراتی و ارتباطی استان کرمانشاه که با حضور وزیر ارتباطات به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، درباره خدمات عمومی و اجباری به مناطق محروم اظهار کرد: در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید در حوزه روستاها، توجه خاصی به این موضوع شده و اعتباراتی که برای رفع این محرومیت ها داده شده شاید بیشتر از اعتبارات سازمان‌های زیر مجموعه ارتباطات است.

مشاور وزیر ارتباطات هدف از این اقدام را دسترسی آسان مردم به شبکه ارتباطات و دیتا با توجه به رشد استفاده از شبکه‌های مجازی عنوان کرد.

خسروی گفت: در ۲۵ هزار روستا قرارداد بسته شده که اگر سرویس‌های ارتباطی در این مناطق اجرا شود در پایان برنامه ۲۰ ساله توسعه، کل روستاهای بالای ۲۰ خانوار تحت پوشش قرار گیرد و دسترسی به اینترنت را خواهند داشت.

مشاور وزیر ارتباطات خاطر نشان کرد: در کرمانشاه ۱۷۱۲ روستای بالای ۲۰ خانوار داریم که ۸۴ روستا را در طرح اولیه دیدیم و امروز ۳۷۵ روستا پوشش آن برقرار شده و افتتاح همزمان در روستای سیاه بید انجام می شود.

خسروی گفت: برای ۱۰۸۴ روستا دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون هزینه شده و ۲۹ روستا هم برای تلفن اقدام شده و مجموعا برای خدمات اجباری ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که مردم به اینترنت دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز