خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل سپاه:

مدعیان امنیت با بدترین شرایط امنیتی در کشورهایشان مواجه‌اند

فرمانده کل سپاه گفت: مدعیان امنیت با بدترین شرایط امنیتی در کشورهایشان مواجه‌اند.

به گزارش ایلنا، سردار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه صبح امروز در همایش فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه  در مجتمع عقیدتی- سیاسی امام رضا(ع) مشهد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: شهیدانی که پس از جنگ در جبهه‌های مختلف جان عزیز خود را تقدیم اسلام کردند و روحیه جهادی، شهادت‌طلبی، ایثار و یاری دین خدا را زنده نگه داشتند سبب حلول برکات الهی، جلب نصرت‌های الهی و توجه به خداوند به این انقلاب شدند.

وی افزود: امیدواریم ما قدرشناس خون شهیدان باشیم و بدانیم که همان‌هایی که شهید می‌شوند یا در بخش دفاعی و امنیتی یا در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، مجاهدت می‌کنند، همه به‌دنبال یک هدف هستیم و آن اعتلای کلمه الله، اسلام و دین خداوند است.

سرلشکر جعفری تصریح کرد: باید در این راه با شناختی دقیق، وظایف انقلابی و الهی خود را به درستی عمل کنیم و بدانیم همه به‌دنبال تحقق یک هدف هستیم؛ شهیدان با اهدای جان به‌دنبال تحقق این هدف هستند و سایر افراد نیز با انجام فعالیت‌های دیگر به‌دنبال گسترش دین خدا، توسعه و انتشار انقلاب اسلامی هستند.

وی عنوان کرد: امروز شهادت نصیب آنهایی می‌شود که خداوند آن‌ها را انتخاب می‌کند و ما نیز که از این نعمت بی‌بهره هستیم، باید بمانیم و در راه خداوند بی‌منت و به صورت واقعی تلاش کنیم.

فرمانده‌ کل سپاه  با بیان اینکه ماندن در راه انقلاب شاید از شهادت نیز سخت‌تر باشد گفت: یکی از ابعاد گسترده ماندن در راه انقلاب، زنده نگه‌داشتن فریضه امر به معروف و نهی از منکر است و امروزه باید تلاش کرد تا فریضه امر به‌معروف و نهی از منکر به موضوع اول جامعه تبدیل شود.

سرلشکر جعفری در ادامه با تقدیر و تشکر از نیروهای نظامی و اطلاعاتی کشور به‌ویژه فرماندهان نیروی زمینی سپاه و با اشاره به نابسامانی‌های امنیتی کشورهای مدعی امنیت گفت :امروز شرایط امنیتی ایران با تمامی کشورهای منطقه متفاوت است و  هر فردی که به خاک ایران وارد می‌شود، «امنیت» را به‌عنوان مهم‌ترین مقوله موجود در کشور می‌بیند.

کد خبر : ۳۹۲۶۴۱