خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی:

کشف ۱۸۱ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس خراسان جنوبی و رضوی

asdasd
کد خبر : ۳۹۲۹۳۳

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در عملیات مشترک مأموران یگان تکاوری ۱۰۲ "دیهوک"و پلیس خراسان رضوی ۱۸۱ کیلوگرم تریاک کشف شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مجید شجاع در تشریح این خبر اظهار داشت: روز گذشته مأموران یگان تکاوری 102 دیهوک با کسب خبری مبنی برانتقال محموله مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محورهای فرعی استان بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: با همکاری اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی چند اکیپ مجهز نسبت به کنترل و رصد مسیرهای تردد قاچاقچیان و انجام گشت‌زنی در سطح منطقه اعزام شدند.

شجاع تصریح کرد: با کنترل محورهای عبوری دو دستگاه موتور سیکلت که با سرعت زیاد در حال عبور از کمین مأموران بودند شناسایی و با اجرای طرح مهار متوقف شدند.

وی گفت: مأموران در بررسی از دو موتور سیکلت مقدار 181 کیلوگرم تریاک کشف کردند که در این رابطه سوداگران مرگ دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در پایان ضمن تقدیر از همکاری فرماندهی انتظامی خراسان رضوی،خاطرنشان کرد: استمرار عملیات مشترک پلیس با سایر استان‌ها به منظور ضربه زدن به قاچاقچیان از برنامه‌های تعریف شده است که نشانه همدلی و همگرایی و هم پوشانی نیروی انتظامی است.

40 میلیون کالای قاچاق از خودروی پراید کشف شد

وی همچنین از توقیف یک دستگاه سواری پراید حامل کالای قاچاق به ارزش 40میلیون ریال خبر داد و افزود: روز گذشته مأموران ایست و بازرسی "دیهوک"در اجرای طرح ممنوعیت ورود کالای قاچاق، به یک سواری پراید که از بندرعباس عازم خراسان شمالی بود مشکوک و خودرو را برای بازرسی متوقف کردند.

شجاع گفت: مأموران دربازرسی ازخودرو، 396 ثوپ البسه قاچاق که فاقد هرگونه اسناد گمرکی بود را کشف و دو نفر متهم را دستگیر کردند، کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را 40 میلیون ریال برآورد کردند.

فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: اجرای این گونه طرح‌ها یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف مأموریتی مبارزه با قاچاق کالا در برای رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمیته همراهی و همکاری تمام نهادها و بخش‌ها با نیروی انتظامی ضروری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز