خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

ثبت رکورد جدید تولید شمش روی در معادن روی ایران/ دستیابی به تولید 6 هزار و 769 تن شمش روی

asdasd
کد خبر : ۳۹۵۳۳۷

مسئول‌روابط‌عمومی شرکت توسعه معادن روی ایران، گفت: شرکت های تحت پوشش هلدینگ توسعه معادن روی ایران، در تیرماه سالجاری در مجموع با تولید 6 هزار و 769 تن شمش روی به رکورد جدیدی در تولید شمش روی دست یافتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان،  کریم حری مسئول روابط عمومی شرکت توسعه معادن روی ایران ، امروز پنج شنبه با اعلام این خبر، گفت: در تیر امسال شرکت های تحت پوشش هلدینگ توسعه معادن روی ایران در مجموع 6 هزار و 769 تن شمش روی تولید کردند که این میزان تولید در مجموع در شرکت‌های کالسیمین با 2 هزار و 751 تن، ملی سرب روی با 579 تن، فراوری مواد معدنی 686 تن، ذوب روی بافق با یک هزار و 54 تن، ذوب و احیای روی قشم یک هزار و 48 تن و شرکت تولید روی بندرعباس با 650 تن بود که نسبت به 2 سال گذشته این میزان تولید حامل ثبت رکورد جدیدی است.

حری در این زمینه اضافه کرد:  این مقدار تولید معادل 286 تن بود که به ترتیب شرکت های کالسیمین 109 تن، شرکت ملی سرب و روی ایران 21 تن، شرکت فرآوری موادمعدنی ایران 23 تن، ذوب و روی بافق 62 تن، ذوب و احیای روی قشم 41 تن و تولید روی بندرعباس 29 تن محصول در این ماه تولید کردند.

وی ، گفت: میزان تولید شمش روی ایران در سال 93، 72 هزار و 368 تن و در سال 94 ، 66 هزار و 420 تن بود.

مسئول روابط عمومی شرکت توسعه معادن روی ایران ، در پایان سخنان خود یادآورشد: در صورتی که میزان تولید شمش روی تا پایان سال جاری با همین روند تولید در تیر ماه سالجاری باشد ، پیش بینی می‌شود تا پایان سال نزدیک 82 هزار تن شمش روی تولید شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز