خبرگزاری کار ایران

ایلنا از کرمانشاه گزارش می‌دهد؛

سردرگمی کارگران کارخانه قند"گل مهرغرب"/ 200 کارگر در آستانه بیکاری

asdasd
کد خبر : ۳۹۷۴۶۰

مشکلات اقتصادی باعث تعطیلی کارخانه قند "گل مهرغرب" در کرمانشاه و بیکاری و اخراج بیش از 200 کارگر شده است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، کارخانه قند"گل مهرغرب"کرمانشاه که از نظر بزرگی دومین کارخانه قند کرمانشاه است به علت عدم حمایت های دولتی در آستانه تعطیلی کامل قرار گرفت.

این کارخانه طبق قول مسئولان مقرر شده بود در 3 فاز طراحی شود به دلیل عدم همراهی دولت 2 فاز آن هرگز به بهره‌برداری نرسید و تنها یک فار آن به صورت ناقص در حال فعالیت بود و این فاز نیز به تعطیلی نزدیک می شود.

200 کارگر در این کارخانه به صورت مستقیم مشغول کار هستند که متاسفانه این تعداد کارگر به علت عدم حمایت‌های دولتی و نیز گران شدن مواد اولیه در آستانه پیوستن با سایر بیکاران استان هستند.

"خلیل تنها"، مدیرعامل کارخانه قند "گل مهرغرب" با ابراز گله مندی از مسئولان و بدقولی آنها در اعطای تسهیلات برای راه‌اندازی دو فاز دیگر این کارخانه به خبرنگار ایلنا گفت: بسیار متاسفم که مسئولان عمل‌شان همانند حرف‌های‌شان نیست و وقتی که به این دوستان مراجعه می‌کنم جواب سربالا می گیرم.

وی گفت: در سفر ریاست جمهوری به کرمانشاه مدیریت ارشد استان به صراحت بیان داشت که درب اتاقش بر روی ارباب رجوع و تولیدکنندگان همیشه باز است، ولی بنده ماه‌هاست که برای گرفتن یک جواب درست و منطقی پشت درب وی و دیگر مسئولان متوقف شده ام!!

گفتنی است که "خلیل تنها" از کارآفرینان برتر استان کرمانشاه است که مشکلات اخیر اقتصادی، باعث شده است که بخش عظیمی از فعالیت وی متوقف شود.

روز گذشته خبرنگار ایلنا برای پیگیری اخبار جدید به ساختمان اداری این کارخانه مراجعه کرد ولی تمام کارکنان این ساختمان به دلیل مشکلات اقتصادی پیش آمده بیکار شده اند.

گزارش: افشین قهرمانی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز