خبرگزاری کار ایران

فرمانداری گناوه اعلام کرد:

مردم از نزدیک‌شدن به محل حادثه خودداری کنند/ احتمال وقوع انفجار دوم

asdasd
کد خبر : ۳۹۷۶۱۹

فرمانداری گناوه در اطلاعیه ای از مردم خواست تا از نزدیک شدن به محل حادثه انفجار خط لوله خودداری کنند.

به گزارش ایلنا ، بر اساس اعلام روابط عمومی فرمانداری گناوه هنوز احتمال وقوع انفجار دیگری در خط لوله گاز ترش حوزه شهرستان گناوه وجود دارد.

این فرمانداری از شهروندان خواست تا با بستگان خود که به محل حادثه رفته اند تماس بگیرید و به هر نحو ممکن آنها را از محل دور کنند.

فرمانداری گناوه تاکید کرده منطقه به شدت خطرناک است و هر لحظه احتمال انفجار دیگری وجود دارد.

همچنین مدیریت بحران شهرستان گناوه از مردم خواسته است جهت تسهیل در امدادرسانی از حضور در منطقه حادثه دیده جدا خودداری کنند. تردد غیر ضروری، امدادرسانی را با مشکل مواجه خواهد کرد.

این حادثه تاکنون 3 مصدوم داشته که یکی از مصدومان اهل روستای بهمنیاری و دو نفر دیگر شیرازی و گچسارانی هستند.

خبرهای تایید نشده از مرگ یکی از مصدومان بر اثر شدت سوختگی حکایت دارد.

طبق اعلام افراد مطلع، منطقه شروع حادثه، لوله های گاز و انتقال نفت از شرکت گوره به گناوه بوده و احتمال بروز انفجار مجدد وجود دارد.

یکی از اهالی منطقه نیز گفت: خانه هایی که اطراف محل حادثه بوده اند به دلیل گرمای زیاد و صدای مهیب خانه های‌شان را ترک کرده اند.

نیمه شب شنبه خط لوله گاز ترش، خط انتقال نفت و یک خط انتقال اتیلین در حوزه شهرستان گناوه بر اثر انفجاری مهیب دچار آتش سوزی شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز