خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

زمان سفر هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد همچنان نامعلوم است/ رئیس جمهور در کهگیلویه بزرگ و گچساران حضور نمی‌یابند

asdasd
کد خبر : ۳۹۸۲۳۱

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، تاریخ دقیق سفر هیات دولت به این استان را نامعلوم عنوان و اظهار داشت: رئیس جمهور تنها در یاسوج مرکز استان سخنرانی خواهند داشت و به کهگیلویه بزرگ و گچساران سفر نمی کند.

فتاح محمدی در گفت‌وگوی اختصاصی با ایلنا در گچساران ضمن بیان این مطلب گفت:تاریخ دقیق سفر هیات دولت و ریاست جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد معلوم نیست اما دکتر روحانی ریاست جمهوری در کهگیلویه بزرگ و گچساران سخنرانی نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه زمان سفر هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد یک‌روزه است، خاطرنشان‌کرد: برنامه‌ریزی های لازم برای استقبال باشکوه از دولتمردان در این استان صورت گرفته است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: زمان دقیق سفر ریاست جمهوری به این استان در روزهای آینده توسط نهاد ریاست جمهوری اعلام می شود.

محمدی‌گفت: برخی از معاونین و وزراء در این سفر به شهرستان‌های دیگر کهگیلویه و بویراحمد خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، بر اساس برخی اخبار دریافتی، زمان سفر هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد یکشنبه 24 مردادماه جاری خواهد بود.

تاکنون این زمان از سوی مسئولان استانی رد یا تایید نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز