خبرگزاری کار ایران

شهردار کهریزک:

صداقت در نگارش خبر، مهمترین رسالت قلم خبرنگاران است

asdasd
کد خبر : ۳۹۸۴۱۴

شهردار کهریزک در پیامی با گرامیداشت روز خبرنگار، از تلاش خبرنگاران شهرستان ری تجلیل کرد.

به گزارش ایلنا در پیام مهندس رامین عربی آمده است:« 17 مرداد ماه سالروز شهادت خبرنگاری است که در راه انجام رسالت خود جان سپرد تا به عنوان یک الگوی ارزشمند، جامعه خبری کشور، جان بگیرد. فرا رسیدن روز شهادت خبرنگار شهید "صارمی"، خبرنگاری که همیشه در یاد و خاطر اصحاب رسانه و مردم کشور زنده و جاویدان است، بهانه ای است تا به جامعه خبری کشورمان خدا قوت و دست مریزاد بگوییم».

شهردار کهریزک ادامه داده است: « این روز در حقیقت  روز پاسداشت کوشش های صادقانه اصحاب رسانه و خبرنگاران آزاده ای است که برای تولید، توزیع و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند  و صداقت و امانت داری در انتشار خبر مهمترین اصول و عنصر خبرشان محسوب می شود».

مهندس عربی با تاکید بر این مطلب که در عصر حاضر، وجود تکنولوژی های ارتباطی پیشرفته و متعدد ، دستیابی سریع به اطلاعات را برای همه افراد جامعه  سهل و آسان ساخته است افزوده است: « آنچه در این دنیای لا یتناهی مجازی و سایبری مهم است، صحت اخبار است که بتواند به جای ایجاد اغتشاش اذهان عمومی، آرامش و امنیت فکری را برای مخاطبان به همراه بیاورد».

شهردار کهریزک در پایان پیام خود آورده است: « در طول سالی که گذشت ، اصحاب رسانه ری با انتشار اخبار اقدامات مدیریت شهرکهریزک، نقد منصفانه برخی از فعالیت ها و مشکلات شهر و انتقال سخنان و تحلیل های مدیران شهرداری به شهروندان  ما را در انجام رسالتمان همراهی کردند و در این روز که به نام این قشر رقم خورده است، دستشان را به مهر می فشاریم و برای همه تلاش گران عرصه خبر و اطلاع رسانی، بهروزی و موفقیت در انتشار اخبار صحیح و واقعی را آرزومندیم».

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز