خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات در یاسوج:

شبکه‌های ارتباطی دولت گذشته در شأن مردم کهگیلویه و بویراحمد نبود

asdasd
کد خبر : ۴۰۰۷۰۷

وزیر ارتباطات با اظهار نگرانی از عملکرد دولت گذشته در حوزه ارائه خدمات مخابراتی ارتباطی به مردم کهگیلویه و بویراحمد، گفت: شبکه‌های ارتباطی مخابراتی دولت گذشته در شأن مردم این استان نبوده است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، محمود واعظی در افتتاح پروژه‌های مخابراتی که از طریق ویدئو کنفرانس با ریاست جمهوری در یاسوج انجام شد، اظهارداشت: باعث تاسف است که بگوئیم شبکه‌های ارتباطی مخابراتی دولت گذشته بویژه شبکه  ict در کهگیلویه و بویراحمد در شأن مردم این دیار نبوده است.

وی با تاکید براینکه کهگیلویه و بویراحمد در این حوزه مورد بی‌مهری‌های فراوانی قرار گرفته، یادآورشد: برای اینکه شرمنده مردم این استان نباشیم از ابتدای دولت تدبیر، اعتبارات ویژه ای تخصیص دادیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت یازدهم افزود: پهنای باند در کهگیلویه و بویراحمد 8 برابر شده و شبکه انتقال نیز در این استان 2 برابر شده است.

واعظی با اشاره به اینکه تعداد مشترکین اینترنت در کهگیلویه و بویراحمد حدود شش درصد رشد داشته است، خاطرنشان کرد: یک هزار و 671 روستا هم اکنون در این استان از نعمت مخابراتی بهره مند هستند.

وی گفت: 117 روستا به اینترنت پرسرعت متصل شده که تعداد آنها به هم اکنون به 543 روستا در کهگیلویه و بویراحمد رسیده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت یازدهم، تعداد شهرهای کهگیلویه و بویراحمد که به تلفن همراه متصل شده‌اند را 9 شهر عنوان و تصریح کرد: این درحالی است که قبل از دولت یازدهم این تعداد شهر تنها 2 شهر بود.

واعظی افزود: 231 کیلومتر فیبر نوری در دولت یازدهم در کهگیلویه و بویراحمد کشیده شده و به بهره برداری رسیده است.

وی تعداد روستاهای کهگیلویه و بویراحمد که تا پایان دولت یازدهم به اینترنت متصل می‌شوند را هزار و 383 روستا برشمرد و یادآورشد: ‌850 میلیارد ریال تا پایان این دولت به شبکه‌های مخابراتی در این استان تخصیص داده می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت یازدهم از واگذاری پیمان اینترنت 309 روستای کهگیلویه و بویراحمد تا سه ماه آینده خبرداد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز