خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

ارایه خدمات رایگان در پایگا‌ه‌های سلامت شهرستان ری

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۱۳۲

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری از ارایه خدمات رایگان در پایگاه‌های سلامت این شهرستان خبر داد.

دکتر «فاطمه تاجیک»، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری به خبرنگار ایلنا گفت: در این خدمات که به صورت رایگان و توسط مراقبان سلامت ارائه می‌شود، مراقبت‌های پیش از بارداری، دوران بارداری و پس از زایمان، واکسیناسیون، مراقبت از سلامت کودکان، نوجوانان، جوانان، میانسالان و سالمندان صورت می‌گیرد.

به گفته وی، آموزش و مشاوره باروری سالم، آموزش شیوه زندگی سالم و خود مراقبتی و آموزش و مشاوره تغذیه صحیح نیز به متقاضیان ارائه می شود.

دکتر تاجیک افزود: مراقبت‌های اولیه سلامت دهان و دندان، تشخیص و مراقبت سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد، مراقبت از بیماری های واگیر مانند آنفلوآنزا، سل، سرخک، اسهال، ایدز، هپاتیت، تب مالت و ... از دیگر خدماتی است که توسط پایگاه‌های سلامت شهرستان ری ارایه می شود.

وی ادامه داد: مراقبت از بیماری های غیرواگیر مانند فشارخون ، دیابت، بیماریهای قلبی عروقی، سرطان‌ها و جذب و آموزش داوطلبان سلامت محله نیز از دیگر خدمات است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری گفت: متقاضیان جهت استفاده و  بهره مندی ازاین خدمات، بایستی با همراه داشتن کد ملی به پایگاه سلامت محله خود مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز