خبرگزاری کار ایران

فرماندار گچساران خبرداد:

سهم اعتبارات گچساران از سفر ریاست‌جمهوری بیشتر از سایر نقاط کهگیلویه و بویراحمد است

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۷۸۲

در جلسه تجلیل از خبرنگاران شهرستان گچساران فرماندار این شهرستان روز خبرنگار و بیست و ششمین سالروز ورود آزادگان به وطن را تبریک گفت و از دستاوزدهای سفر ریاست‌جمهور و هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد و سهم گچساران خبر داد.

به گزارش ایلنا از گچساران، عبدالرحیم رحیمی از 966 میلیارد تومان ره‌آورد اعتباری ریاست‌جمهور به کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: سهم شهرستان گچساران بیشتر از نقاط دیگر استان است.

وی از دیدگاه ویژه رئیس‌جمهور به مناطق محروم تشکر کرد و افزود : از این اعتبارات طرح‌های زیر به ترتیب اولویت در دست اجرا و تخصیص اعتبار یافتند.
 
فرماندار گچساران، طرح تکمیل فاضلاب شهر دوگنبدان، طرح آبرسانی سد کوثر به گچساران ، تکمیل مسیر کمربندی، پروژه آبرسانی امامزاده جعفر و آغاز فاز عمرانی شبکه آبرسانی 3 و 4 این دشت را از جمله طرح‌های تخصیص یافته از اعتبارات لحاظ شده برشمرد.
 
رحیمی گفت: ریل‌گذاری لوله‌ها، تکمیل بیمارستان 139 تختخوابی تا انتهای کار، تصویب تکمیل جاده گچساران بهبهان، گچساران بابامیدان، گچساران روستای دیل، ایجاد و راه‌اندازی سامانه نوین آبیاری در شهرستان گچساران، تبدیل اراضی شیب‌دار به باغ نیز از جمله مصوبات مورد نظر و در دست تکمیل است.
 
فرماندار گچساران، ایجاد سه صندوق حمایتی با اعتبار یک‌میلیارد تومان در سه شهرستان گچساران و باشت و کهگیلویه را مهم خواند و توجه به بخش کشاورزی را بسیار حائض اهمیت دانست.
 
وی ادامه داد: تزریق اعتبار وام ازدواجی و پوشش 5 هزار زوج که قصد اخذ تسهیلات ازدواج آسان در سطح استان داشته باشند نیز از دیگر مصوبات تخصیص یافته است.
 
رحیمی متذکر شد: تقویت جدی دولت الکترونیک در سطح استان که اعتبارات خاصی برایش در نظر گرفته شده به سود ساکنان استان و ادارات و دانشجویان است و اهمیت نگرش هیئت دولت را در به روزرسانی مبحث فوق ذکر کرد.
 
وی در پایان با خبر خوش در بخش صنعت و تجارت به سرمایه‌گذاران شهرستان و کهگیلویه و بویراحمد گفت: به برکت حضور هیئت‌دولت و توجه مستقیم رئیس‌جمهور در توجه به سرمایه‌گذاری در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان ها بیش از 6 درصد از تسهیلات بانکی را دولت متقبل شده است.
 
فرماندار گچساران، میزان اعتبارات سال 95 شهرستان گچساران را در بخش‌های مختلف اعتباری برشمرد و گفت: بیش از هشت و نیم میلیارد تومان از تملک استانی، 30 میلیارد تومان سهم نفت و بالغ بر 40 میلیارد تومان کل اعتبار تخصیص یافته یه شهرستان گچساران در سال 95 است.
 
فرماندار گچساران این اعتبارات را فرای ماده 180 و اعتبارات ملی و طرح های حوادث عنوان کرد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز