خبرگزاری کار ایران

فاطمه گودرزی در پاسخ به ایلنا مطرح کرد:

برگزاری هفته‌های فرهنگی می‌تواند در ارتباط بیشتر اقوام با یکدیگر مؤثر باشد

فاطمه گودرزی بازیگر لرستانی سینما و تلویزیون گفت: برگزاری هفته‌های فرهنگی کار بزرگی است و این دیدارهای فرهنگی می‌تواند در ارتباط بیشتر اقوام با یکدیگر مؤثر باشد.

فاطمه‌گودرزی درحاشیه اکران فیلم‌های کارگردانان لرستانی در فرهنگسرای ارسباران در جمع خبرنگاران استان لرستان در پاسخ به سئوال خبرنگار ایلنا در خصوص عدم حضور در مراسم هفته فرهنگی لرستان افزود: برای حضور در این مراسم متاسفانه دیر خبردار شدم و به دلیل مشغله کاری نتوانستم در این هفته فرهنگی حضور یابم.

این بازیگر سینما و تلویزیون بیان کرد: امیدوارم برای همه استان‌ها این اتفاق بیفتد و برگزاری هفته‌های فرهنگی می‌تواند در ارتباط بیشتر اقوام با یکدیگر مؤثر باشد.

بازیگر مطرح سینما و تلویزیون در رابطه با ضرورت برگزاری هفته فرهنگی لرستان هم افزود: برگزاری چنین برنامه‌هایی خیلی بهتر از آن است که تنها سکوت کنیم و هیچ نمایشی از بچه‌های لرستان نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه در هر حال لرستانی ها در همه عرصه ها موفق هستند و در کار هنری و سینما نیز موفق  عمل کرده اند، اظهار داشت: پرچم لرستان در عرصه فرهنگ و هنر بالا است.

وی با بیان اینکه هنرمندان شهرستانی امکانات کمی برای کاردارند، تصریح کرد: وقتی برای داوری و یا سایر جشنواره‌ها به استان‌ها می‌رویم می‌بینیم که امکانات کمی برای کار دارند و فضای کاری تولید فیلم در لرستان نیز همینگونه است.

وی ادامه داد: برخی جوانان خیلی ذوق دارند در این عرصه کار کنند و نیاز به حمایت دارند و باید حامی داشته باشند تا به آنچه در دلشان بوده و حقشان است برسند.

وی افزود: امروز همه هنرمندان لرستانی در عرصه‌های مختلف حضور دارند و هرکسی به‌نوبه خود تلاش می‌کند.

گودرزی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ خبرنگاران در ارتباط با اکران فیلم «قشنگ و فرنگ» وحید موسائیان گفت: نوع و شکل فیلم‌سازی‌ها تغییر کرده و آقای موسائیان سبک مختص به خود را در فیلم‌سازی را دارد.

وی افزود: فیلم‌هایی مثل «لانتوری» و «بارکد» حال و هوای دیگری دارند و شاید مردم سمت‌وسویشان به سمت این فیلم‌ها بیشتر باشد درصورتی‌که موضوع این فیلم‌ها تکراری است.

این بازیگر سینما و تلویزیون بیان کرد: فیلم آقای موساییان یک حس خاص را در آدم جاری می‌کند و من این فیلم دوست داشتم.

گودرزی ادامه داد: فیلم برای من هیجان‌انگیز بود و لذت بردم اما در جشنواره فجر تعداد داورهایی که این نوع فیلم را دوست داشتند کمتر بود و نتوانستند رأی خود را غالب کنند.

کد خبر : ۴۰۲۱۴۵