خبرگزاری کار ایران

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس:

اصلاح طلبی و اصول‌گرایی دیگر راه گشا نیستند

asdasd
کد خبر : ۴۰۲۱۵۵

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که امروز جریان های اصولگرایی و اصلاح طلبی برای رفع مشکلات مردمی راه گشا نیستند و در 37 سال گذشته نتوانسته اند به خوبی مشکلات مردمی را رفع کنند.

عدل هاشمی پور در دیدار با مردم بهمئی در منزل شهید ویسی گفت: امیدوارم روح بلند شهید ویسی از ما و عملکرد ما در این مدت راضی و خشنود باشد و همین که خانواده این شهید بزرگوار ما را به حضور پذیرفتند و این توفیق حاصل شده کمال تقدیر و تشکر را دارم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به موضوع سفر ریاست جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و افزود: بهترین مکان برای ارایه گزارش در منزل خانواده شهید است که صاحبان واقعی انقلاب هستند.
 
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سفر ریاست جمهوری برای کهگیلویه و بویراحمد خیر و برکاتی دارد، اظهار داشت: در این سفر موضوع آب شرب بهمئی یکی از مهمترین اولویت ها اعلام شد.
 
هاشمی پور گفت: ضمن تشکر از نماینده سابق به خاطر اخذ مجوز طرح آب رسانی به لیک ولی به خاطر هر مشکلی که بوده است این پروژه شش سال به طول انجامید و امروز الحمدلله با پیگیری هایی که صورت گرفت عملیات لوله گذاری آن شروع شده است.
 
وی افزود: حدود ۱۴ کیلومتر از لوله های مورد نیاز تخلیه شده و یا در حال پوشش در اصفهان جهت انتقال به شهرستان است و مابقی هم به زودی یعنی ظرف دو ماه آینده توسط کارفرما برای ادامه پروژه منتقل می شود که کار متوقف نشود.
 
نماینده کهگیلویه بزرگ ادامه داد: قرار بود استارات رسمی جوشکاری آب رسانی با حضور مدیر عامل آبفای کشور زده شود که به خاطر تودیع و معارفه مدیر سابق و فعلی آب منطقه ای استان به روز دیگری موکول شد.
 
 نماینده کهگیلویه بزرگ با اشاره به دیگر نیازمندی شهرستان بهمئی و موضوع بن بست بودن شهرستان ، تصریح کرد: در دیدار با وزیر نفت در مورد جاده ارتباطی مناطق نفت خیز جنوب جهت ارتباط به این منطقه نفتی صحبت کردم که باید ۵۷ کیلومتر را پشت سر بگذارند تا به چاه های نفت برسند در صورتی که از طریق جاده جیزان به بهمئی می شود با ۲۷ کیلومتر این مسیر را طی کرد.
 
هاشمی پور از دستور ویژه وزیر نفت در این ارتباط خبرداد و خاطرنشان کرد: وزیر نفت نیز دستور دادند که این پروژه در ردیف پروژه های مناطق محروم مناطق نفت خیز جنوب قرار بگیرد.
 
نکته ای دیگر که عدل هاشمی پور در این نشست به آن پرداخت تعامل با سایر نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد بود و اظهار داشت: در جلسه ای که با آقای تاجگردون در دیدار با وزیر نفت داشته ایم چهار میلیارد و 500 میلیون تومان برای ساخت یک سالن چند منظوره در شهر لیکک و یک میلیارد برای ممبی و یک میلیارد نیز برای سر آسیاب از حوزه نفت در نظر گرفته شده است. 
 
 رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی گفت: به آقای زنگنه گفته ام اگر بخواهید گاز به بهمیی سردسیر برسد با اعتبارات موجود ۲۰سال طول می کشد که با این مذاکرات ۴۸ میلیارد تومان برای گاز بهمیی سردسیر خارج از اعتبارات استانی به این پروژه کمک شد تا بتوانیم سال دیگر شاهد اتمام آن باشیم.
 
هاشمی پور افزود: بحث گاز ممبی و سرآسیاب نیز تعیین تکلیف  موضوع سد ایلی آباد و سندان نیز باید تکمیل شود به خصوص ۳۰ درصد باقی مانده سد ایلی آباد باید تکمیل و مذاکرات آن با مدیر عامل جدید آب منطقه ای استان و دیگر مسولین مربوطه انجام شده است.
 
نماینده مردم کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده در پایان با بیان اینکه حسینیه ی سیدالشهداء لیکک نیز که قرارگاه خاتم زمانی متولی آن بود و متوقف شده است اظهار داشت: با مناطق نفت خیز صحبت شده است و قرار شد جهت تکمیل آن اعتبار لازم گذاشته و کارهای فرهنگی و نیازمندی های مصلی نماز جمعه با هدایت امام جمعه ی به سر انجام برسد.
 
هاشمی پور خطاب به مردم گفت: بنده از شعار دادن فراری هستم و آمده ام برای کار عام المنفعه و باید برای مردم کار بکنم و امروز روح شهید ویسی از من می خواهد که برای مردم کار بکنم.
 
وی افزود: امروز شهید ویسی از ما امنیت ، کار آفرینی و جذب سرمایه گذار می خواهد، کار اساسی و زیر بنایی برای منفعت رساندن به مردم می خواهد.
 
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد و فرهنگ اشاره و یادآورشد: امروز اصلاح طلبی و اصولگرایی دیگر راه گشا نیستند و آنچه مد نظر رهبر معظم انقلاب است بحث انقلابی و غیر انقلابی بودن است.
 
 نماینده کهگیلویه بزرگ تاکید کرد: امروز باید حق و حقوق مردم را بگیرم و به نخبگان می گویم که بیشتر از این به مردم ظلم نکنیم و وقت نماینده را صرف کارهای کوچک مثل رفتن فلان مدیر و رییس دفتر فلان فرماندار یا مسوول و تلفن های بیش از حد نکنیم.
 
هاشمی پور گفت: من یک نفر هستم و نمی توانم پاسخگوی ۵۰ هزار تلفن باشم و بهتراست اجازه دهیم کارهای عام المنفعه سرعت گیرد و نباید این فرصت‌های طلایی را در خدمت رسانی به مردم از دست بدهیم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز