خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در جمع رسانه‌ها:

مهمترین اولویت در سفر ریاست‌جمهوری تغییر نگرش نسبت به کهگیلویه و بویراحمد بود

asdasd
کد خبر : ۴۰۲۸۰۳

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که مهمترین اولویت ما در سفر ریاست جمهوری به این استان تغییر نگرشی بود که در گذشته نسبت به این استان وجود داشت.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سیدموسی خادمی در نشست با رسانه‌ها در یاسوج گفت: متاسفانه در گذشته نوع نگرش به کهگیلویه و بویراحمد نگرش مثبتی نبوده و این استان را استانی قومیتی معرفی کرده بودند که در سفر ریاست جمهوری این نگرش تغییر داده شد.

وی با بیان اینکه همه مردم کهگیلویه و بویراحمد با استقبالی گرم از ریاست جمهوری و هیات دولت ثابت کردند مردمی واحد هستند، یادآور شد: مردم این استان در این سفر با حضورشان نشان دادند که در کار جمعی پای کار بوده و برای توسعه استان متحد هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: اولویت مهم ما نشان دادن بزرگی مردمان این دیار در سفر ریاست جمهوری بود و مردم با حضور پرشور و استقبالی کم نظیر، نشان‌دادند مردمانی بزرگ، با فرهنگ و بااصالت هستند.

خادمی گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد در این سفر نشان دادند که با وجود همه مشکلات در شرایط کنونی، طرفدار نظام و دولت هستند.

وی با اشاره به اینکه بین مردم و مسئولان در کهگیلویه و بویراحمد رابطه درستی برقرار است، تصریح کرد: اگرچه ممکن است مردم هم از برخی مشکلات نگرانی‌هایی داشته‌باشند اما در سفر ریاست جمهوری ثابت شد که هر جا منافع استان در میان آمد مردم پای کار هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مسائل قومیتی و طایفه گرایی در این استان هیچ جایگاهی ندارد، تصریح کرد: مردم کهگیلویه و بویراحمد یک پیکره واحد و به هم تنیده‌ای هستند که بخاطر وابستگی های ایجاد شده در بین مردم ، بحث قومیت ها و طایفه گرایی دیگر معنا و مفهومی پیدا نمی‌کند.

خادمی‌گفت:معرفی‌کهگیلویه و بویراحمد به خوبی در سفر ریاست‌جمهوری صورت‌گرفت و نقش رسانه‌ها در این سفر بسیار پررنگ بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز