خبرگزاری کار ایران

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری:

نمایشگاه بزرگ فرهنگی ورزشی شهرستان ری آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۴۳۶

نمایشگاه بزرگ فرهنگی و ورزشی شهرستان ری همزمان با هفته دولت با حضور « امامی امین»، معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استاندار تهران، « هدایت اله جمالی پور»، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، مدیران،پیشکسوتان، مربیان و ورزشکاران این شهرستان افتتاح شد.

« مجتبی جانعلی» با اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا گفت: در این نمایشگاه بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ ورزشکار به طور همزمان به حرکات ورزشی پرداخته و در کنار آن غرفه های ژیمناستیک، اسکیت (اسکیت رول بال)، پینت بال، رزمی، والیبال، کشتی، بدمینتون، شطرنج، وزنه برداری، کاراته، تکواندو، کیک بوکسینگ، جت اسکی، ووشو، هندبال، سوارکاری، دوچرخه سواری(تریال)،همگانی، فوتبال، ورزشهای سنتی و بازیهای بومی محلی آماده بازدید ورزش دوستان است.

وی افزود: همچنین در این نمایشگاه حدود ۲۰ غرفه دستاوردهای صنایع دستی، بهبود یافتگان اعتیاد و مشاوره های آسیب های اجتماعی، مشاوره های ورزشی، ازدواج، اعتیاد و تغذیه و همچنین خدمات رایگان سلامتی و بهداشتی به عموم مردم خدمات ارائه خواهد کرد.

معاون مدیرکل و رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری همچنین از پرواز بزرگترین بالن کشور، هواپیماهای مدل، اجرای حرکات نمایشی و مهیج توسط دوچرخه سواران و موتورسواران تریال، اجرای ورزش های مهیج موتورسنگین و ماشین سنگین و همچنین اجرای حرکات آکروژیم و آکروبات و همچنین غرفه های کتاب خوانی و غرفه های کودکان در  این نمایشگاه خبر داد.

نصب چادرهای عشایر، پخت نان، تهیه دوغ محلی، جنگ های شبانه، نورافشانی ها و قرعه کشی های روزانه نیز در برنامه کاری این نمایشگاه قرار دارد.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز