خبرگزاری کار ایران

در سومین روز از هفته دولت؛

بوستان طبیعت و حیات وحش باقر شهر افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۴۳۹

همزمان با سومین روز از هفته دولت، بوستان طبیعت و حیات وحش باقرشهر افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، در آیین افتتاح این مجموعه که با حضور« هدایت اله جمالی پور»، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، « محسن علیجانی زمانی» دبیر مجمع نمایندگان شهر تهران، حجت الاسلام و المسلمین « سید احمد موسوی» امام جمعه باقرشهر، « سید ناصر موسوی»، بخشدار کهریزک، سرهنگ « حسینی» سرکلانتر انتظامی شهرستان ری، « حشمت اله پورمهدوی» بخشدار مرکزی ری، خانواده معظم شهدا و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد، مهندس « سعید استاد فرج»، شهردار باقرشهر گفت:  این بوستان در عرصه ۲۰ هزار متری در مدت ۹ ماه ساخته شده است و در فاز دوم علاوه بر توسعه فضای سبز به باغ وحش و محل نمایش حیوانات بومی و غیر بومی تبدیل شده است.

وی گفت: این بوستان با تلاش های شبانه روزی شهرداری باقرشهر از جمله حوزه عمرانی و خدمات شهری ساخته شد و امروز همه مردم باقرشهر و نقاط دیگر تهران می توانند از این مجموعه لذت ببرند.

استاد فرج گفت: این مجموعه علاوه بر تفریحی بودن و پر کردن اوقات فراغت نوجوانان، جوانان و خانواده ها زمینه آشنایی آنان با حیات وحش و زیست محیط منطقه را فراهم می کند.

شهردار باقرشهر با بیان اینکه شهرداری باقرشهر با تمام توان و امکان خود در جهت تحقق خواست و نیازهای شهروندان باقرشهر حرکت می کند افزود: طرح های زیادی در دست اجرا قرار دارد که به نوبت بهره برداری می شود.

استاد فرج طرح کمربندی باقرشهر با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریالی، دی کلینیک تخصصی باقرشهر و ساخت کتابخانه را از جمله دیگر طرح های در دست اجرای شهرداری باقرشهر ذکر کرد که با توجه به خواست و نیاز مردم در دست ساخت است.

وی گفت: مدیران و کارکنان شهری باقرشهر مسیر خدمتگزاری به مردم را مسیر نزدیکی به خدا دانسته و برای ثواب و اجر اخروی خدمت خود ارزش بالایی قائل هستند.

استاد فرج گفت: تامین زمینه آسایش، رفاه و روان بودن زندگی مردم آرمان مدیران و کارکنان شهرداری باقرشهر است.

 حیواناتی همچون قرقاول، انواع طاووس، پلیکان، فلامینگو، اردک، عقاب، شاهین و انواع مرغابی و همچنین گوزن زرد، میمون زروس، خرس قهوه ای، شترلاما، تمساح، اسب فلابلا، سگ هاسکی، مارال، گزار، شترمرغ و خوکچه از جمله حیوانات موجود در حیات وحش این بوستان هستند.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز