خبرگزاری کار ایران

ربیعی در مراسم استقبال از کیمیا علیزاده مطرح کرد:

جامعه ایرانی نیازمند تولید موفقیت در عرصه‌های مختلف اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۵۶۶

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز با اشاره به افتخار آفرینی کیمیا علیزاده نخستین بانوی ایرانی مدال آور المپیک گفت: بستر و شرایط حضور دختران و بانوان ایرانی در همه عرصه ها، می‌بایست بیش از گذشته فراهم شود.

به گزارش ایلنا در البرز، علی ربیعی در مراسم استقبال از کیمیا علیزاده نخستین بانوی ایرانی مدال آور تاریخ المپیک کشور با بیان این که جامعه ایرانی برای پیشرفت روزافزون در عرصه های مختلف منطقه‌ای و بین المللی به موفقیت در سطح اقشار و طیف های مختلف جامعه نیاز دارد، گفت: کیمیا علیزاده می تواند الگو و شاخصی برای موفقیت و اعتلای جوانان و بانوان این کشور در سطوح مختلف باشد.

وی در ادامه با بیان این که ما در حال حاضر نیازمند جامعه ای پرتلاش و پویا هستیم، افزود: جامعه ایرانی باید به وجود چنین دختران و بانوانی که با تلاش و کوشش بسیار  از یک خانواده زحمتکش کارگری به چنین موفقیت هایی نائل می شوند، افتخار کند.

وی در ادامه با بیان این که یکی از دلایل حضورم در البرز ابلاغ  پیام تبریک رئیس جمهوری و هیات دولت به مردم این استان است با اشاره به توانمندی دختران و زنان ایرانی در عرصه های مختلف خاطرنشان کرد: با توجه به موفقیت های چند سال گذشته بانوان ایرانی در عرصه های مختلف کشور و جهان، بستر و شرایط حضور دختران و بانوان ایرانی در همه عرصه ها می بایست بیش از گذشته فراهم شود.

ربیعی در ادامه با بیان این که در حال حاضر دخترانی همچون کیمیاعلیزاده آبرو و اعتباری برای فرزندان این مرزو بوم محسوب می شوند، از این دختر جوان قهرمان المپیک به عنوان یکی از سفیران بهزیستی کشور نام برد.

گفتنی است صبح امروز، با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان استان، مراسم استقبال و تجلیل از کیمیا علیزاده اولین بانوی مدال آور المپیک ریو در پارک تنیس جهان شهر کرج برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز