خبرگزاری کار ایران

ربیعی در جشن واگذاری مسکن مددجویان بهزیستی البرز:

نقدپذیری مسئولان، از مولفه‌های تحقق خیرجمعی است

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۵۸۸

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بهبود مولفه‌های توسعه ای کشور در عرصه‌های مختلف، مخصوصا معیشت مردم را مستلزم افزایش روز افزون روحیه مسئولیت پذیری در بین مردم عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در البرز، علی ربیعی صبح امروز در مراسم جشن واگذاری ۷۳۵ واحد مسکن به مددجویان استان البرز در  باشگاه میلاد کرج با بیان این که عملیات احداث این واحدها در نیمه دوم سال گذشته آغاز و امروز تحویل مددجویان بهزیستی استان خواهد شد از عملکرد بسیار مناسب خیرین استان در حمایت از اقشار ضعیف تقدیر کرد.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت بالای کار خیر و حضور خیرین البرزی در عرصه های مختلف حمایتی و مساعدتی این استان گفت:  خوشبختانه روح بزرگ خیر ایرانی و خیرجمعی در این منطقه از کشور وجود دارد و امیدوارم با کمک و حمایت خیرین بتوانیم الگوی مناسبی و خوبی در بحث خیر جمعی در کشور نهادینه کنیم.

ربیعی با بیان اینکه بالابردن اعتماد ایرانیان مفهموم خیرجمعی است، گفت: مسئولیت پذیری یکی دیگر از نکات مهمی است که باید در کشور ترویج داده شود.

وی در ادامه با بیان این که در سال های اخیر شاهد گسترش مهربانی و بالا رفتن اعتماد در بین اقشار مختلف جامعه ایرانی هستیم، بر لزوم افزایش روز افزون روحیه مسئولیت پذیری در بین مردم، مخصوصا خیران و مددکاران اجتماعی کشور تاکید کرد.

ربیعی در ادامه با بیان این که مراسم امروز جشن تقدیر از انسان‌های خیری است که داشته‌های خود را می‌بخشند گفت: برای دست یابی به قله های رفیع انسانی و جامعه متعالی مدنی لازم است جنبش عظیم کار و عمل خیر و غم خواری مردمی در سطح کشور به راه بیافتد.

وی در ادامه با بیان این که نقد کردن مسئولان و متولیان کشور را در راستای تحقق خیر جمعی می‌توان تفسیر کرد، افزود: در حال حاضر کشور ما نیازمند وجود افرادی ست که از آبرو، مال ، توانایی ذهنی و جسمی، دانش و علم خود برای بهبود و یکسان زایی وضعیت معیشتی و زندگی مردم خرج کنند.

وی در ادامه از اجباری شدن غربالگری ژنتیکی در سطح کشور خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز