خبرگزاری کار ایران

سازمان اطلاعات سپاه حضرت‌سیدالشهدا استان تهران خبرداد:

برخورد با تعدادی از مدیران شبکه‌های اجتماعی در سطح استان تهران

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۶۵۷

سازمان اطلاعات سپاه حضرت سیدالشهداء‌(ع) استان تهران با اشراف اطلاعاتی مناسب و رصد فضای سایبر با تعدادی از مدیران گروه‌ها و کانال‌های شبکه‌های اجتماعی در سطح استان تهران برخورد کرد.

به گزارش ایلنا، سازمان اطلاعات سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران با اشراف اطلاعاتی مناسب و رصد فضای سایبر، با تعدادی از افرادی که در حوزه‌های ضد امنیت اخلاقی، چرخه مدلینگ مجرمانه و توهین به عقاید دینی مردم در سطح استان تهران فعالیت می‌کردند، برخورد کرد.

به همین منظور، 35 مدیر و ادمین اصلی 30 صفحه، کانال و یا گروه در شبکه‌های اجتماعی، شناسایی، ارشاد، دعوت، احضار یا دستگیر شده‌اند.

این اقدام در پی افزایش سطح مطالبات عمومی جامعه جهت برخورد با مجرمان مجازی و با هدف حمایت از کیان خانواده و جامعه اسلامی صورت گرفته است.

گسترش روز افزون شبکه‌های اجتماعی در کنار مزایای آن، آسیب‌های فراوانی را ایجاد کرده است. از جمله آسیب‌های یاد شده افزایش بیش از پیش محتوای ضداخلاقی و ضدارزشی است که کیان خانواده را هدف قرار داده است. 

این افراد که در پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی تلگرام، اینستاگرام و فیسبوک فعالیت می‌کردند، بر اساس بندهای الف و ب فهرست مصادیق محتوای مجرمانه مورد تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند.

سازمان اطلاعات سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران اعلام کرد: روند اقدامات افراد در شبکه‌های اجتماعی مورد رصد مستمر قرار گرفته و با افرادی که با اقدامات مجرمانه خود، باعث از میان رفتن امنیت اخلاقی و گسترش محتوای ناسالم شوند، برخورد قضایی مناسب صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز