خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

عده‌ای فقط شعار مقابله با بیکاری سر می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۹۴۰

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس آمار بیکاری در جامعه را مورد تاکید قرار داد و متذکر شد: کسانی که شعار مقابله با بیکاری سر می‌دهند حتی در سن بالاتر از 80 سالگی هم از کابینه خارج نمی شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علی وقف‌چی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در حاشیه هشتمین نمایشگاه کتاب زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه ها فرصت مناسبی است تا مردم با کتاب های مختلف آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه در فضای خوبی برپا شده است، ادامه داد: امید می رود سال آینده نیز این نمایشگاه با وسعتی بیشتر دایر شود.

این مقام مسئول، بسیج تمام ارگان‌ها برای اطلاع رسانی نمایشگاه کتاب را مورد تاکید قرار داد و افزود: برگزاری چنین نمایشگاه هایی به بلوغ فرهنگی جامعه کمک می‌کند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در خصوص انتخاب استاندار زنجان گفت: اولویت اصلی در انتخاب مقام عالی استان رسیدگی به معیشت مردم است و امید می رود تا اسداله درویش امیری بتواند به این مهم توجه کند.

وقف چی در مورد استیضاح وزیر آموزش و پرورش هم گفت: فانی یک مشاور خوب برای نظم است ولی در مقوله اجرایی به دلیل سن بالایی برخی مسئولان کارایی پایین می آید.

وی در پایان سخنان خود آمار بیکاری در جامعه را مورد تاکید قرار داد و متذکر شد: کسانی که شعار مقابله با بیکاری سرمی دهند حتی در سن بالاتر از 80 سالگی هم از کابینه خارج نمی شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز