خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا عنوان شد:

قدردانی رییس شورای بخش مرکزی ری از تلاش‌های ناجا

asdasd
کد خبر : ۴۰۵۱۲۰

رییس شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان ری از تلاش‌های سرکلانتر انتظامی این شهرستان و عوامل کلانتری 177 خاورشهر در تامین امنیت این بخش قدردانی کرد.

سید مهدی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، امنیت امروز جامعه را مرهون خون شهدا دانست که برای حفظ میهن و ارزشهای انقلاب اسلامی جان خویش را در طبق اخلاص گذاشته و  فدای نظام کردند.

رییس شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان ری همچنین با اشاره به برقراری امنیت مطلوب و خوب روستاهای این بخش بویژه روستای اسلام آباد سیمان تهران، از تلاش های سرهنگ « حسینی»، سرکلانتر انتظامی شهرستان ری و سروان « آقازاده»، رییس کلانتری 177 خاورشهر و همچنین دهیاری و پایگاه بسیج روستا قدردانی کرد و گفت: اهالی بخش مرکزی از تلاش مامورین جان برکف ناجا در تامین امنیت روستاها بسیار راضی و خشنودند و این رضایت خود را باحضور در دفتر شورای اسلامی و دهیاری روستا اعلام نموده اند.

حسینی با اشاره به بازدید های میدانی نیروی انتظامی از روستای اسلام آباد سیمان تهران از استقرار کانکس این نیرو در آینده نزدیک خبر داد.

روستای اسلام آباد سیمان تهران یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان ری است که  بیش از 10 هزار نفر جمعیت دارد.

این روستا در مجاورت روستاهای غنی آباد و زمان آباد و جاده های مواصلاتی امام رضا(ع)، ری-ورامین قرار دارد.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز