خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صنعت در کرج مطرح کرد:

هدفگذاری برای احیای بیش از 8000 واحد صنعتی کشور

asdasd
کد خبر : ۴۰۵۶۷۵

معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به برنامه های حمایتی دولت برای حمایت از واحدهای نیمه فعال صنعتی از هدف گذاری برای احیای بیش از 8000 واحد صنعتی کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا در البرز، محسن صالحی نیا امروز در آیین گشایش یک واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی بهارستان‌کرج با بیان اینکه بیش از 95درصد واحدهای تولیدی‌کشور کوچک هستند، گفت: توسعه و بهبود این واحدها در دستور کار است.

وی در ادامه با بیان این که بدنبال حمایت از واحدهای تولیدی نیمه فعال و تثبیت فرصت های شغلی این واحدها در سطح کشور هستیم، افزود: رونق تولید و خروج از رکود و توجه به صادرات در دستور کار وزارتخانه متبوع قرار دارد.

وی در ادامه با بیان این که رفع مشکلات واحدهای صنعتی کشور توسط کارگروه های تسهیل و رفع موانع تولید در دست اقدام است، خاطرنشان کرد: رسیدن به بازارهای هدف صادراتی و ایجاد صنعت رقابتی یکی از سیاست های مهم دولت یازدهم است.

وی در ادامه با اشاره به سرمایه گذاری های مناسب حوزه صنعت در این استان با بیان این که بخش صنعت کشور در صنایع پیشرو نظیر، فولاد و خودرو ، پتروشیمی عملکرد مناسبس داشته از رشد چشمگیر بخش صنعت در 5 ماه ابتدایی سال در سطح کشور خبر داد.

وی در ادامه با بیان این که روزانه چهار هزار دستگاه خودرو در دو شرکت بزرگ خودروسازی کشور تولید می شود از پیگیری برنامه های افزایش استاندار و ارتقاء کیفی خودرو توسط وزارتخانه متبوعش خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز