خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی گلستان خبرداد:

خسارت بیش از 17میلیارد ریالی سیلاب به تاسیسات آبرسانی روستایی گلستان

asdasd
کد خبر : ۴۰۸۰۷۴

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان گفت: میزان خسارت وارده به تاسیسات آبرسانی روستایی استان بر اثر سیل بامداد جمعه 12 شهریور سال جاری، 17 میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد شده است.

به گزارش ایلنا از آبفار گلستان، مهدی شکیبافر افزود: حجم خسارت وارده سیل به تاسیسات این شرکت شامل 12.5 کیلومتر خط انتقال، 500 متر شبکه توزیع، یک باب مخزن ذخیره، دو دهنه چشمه، یک باب حوضچه و شیرآلات و 24 مورد تاسیسات برقی بوده است.

وی گفت: 57 روستای واقع در شهرستان های گرگان، آزادشهر، رامیان، علی آباد و کردکوی در سیل اخیر دچار قطعی آب شدند که کمتر از 48 ساعت این مشکل رفع و آب شرب 10 هزار و 17 مشترک تامین شد.

به گفته وی؛ در زمان وقوع حادثه و قطع آب ، این روستاها از خدمات آبرسانی از طریق ناوگان آبرسانی سیار بهره مند شدند.

به گزارش ایلنا، در پی بارندگی رگباری توام با توفان و آذرخش در گلستان و سیلاب ناشی از آن که پنجشنبه شب و بامداد جمعه گذشته رخ داد، علاوه برخسارت در بخش های مختلف از جمله زیرساخت‌ها و کشاورزی استان، سه نفر در شهرستان مرزی مراوه تپه بر اثر سیل و یک نفر در شهرستان آزادشهر به سبب اصابت آذرخش جان باختند.

گلستان با حدود 1.9 میلیون نفر جمعیت به سبب موقعیت اقلیمی خاص و اختلاف ارتفاع در مناطق مختلف آن از جمله استان‌های سیل خیز کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز