خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان مطرح کرد:

مدرسه یکی از جلوه‌های تمرین زندگی و آینده‌سازی است/ مردمی برگزار شدن همایش شوراهای دانش‌آموزی مورد توجه است

asdasd
کد خبر : ۴۰۹۳۰۶

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت : کارکرد مهم مدرسه علاوه بر تعلیم دروس در این است که دانش‌آموزان را برای مسئولیت‌پذیری آماده کند .

به گزارش ایلنا، علیرضا نخعی در آیین افتتاحیه همایش ملی شوراهای دانش‌آموزی برتر کشور که با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در سالن آمفی تئاتر شهید عالی اداره کل برگزار شد، خطاب به دانش آموزان اظهار داشت : شما دانش آموزان امید همه ما و محور دستگاه تعلیم و تربیت هستید .

وی افزود : یقینا شما در آینده در زمره مسئولان تراز اول کشور خواهید بود و آینده بهتری را رقم خواهید زد .

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد : مسئولیت شما دانش آموزان به ویژه آن ها که در حوزه شورای دانش آموزی فعالیت می کنند مسئولیت خطیری است و ما در آموزش و پرورش این موضوع را درک می کنیم .

وی با اشاره به لزوم جدی گرفتن مشارکت در عرصه تعلیم و تربیت بیان کرد : مدرسه علاوه بر این که محیط آموزش و یادگیری است محیط آماده سازی برای یک زندگی خوب نیز هست.

نخعی مدرسه را یکی از جلوه های تمرین زندگی و آینده سازی  دانست .

وی گفت : ما کارکرد مدارس را علاوه بر تعلیم و آموزش دروس ، در این می‌دانیم که بچه ها را برای ایفای نقش و مسئولیت پذیری در جامعه آماده کند و شورای دانش آموزی نقش مهمی در این زمینه دارد .

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان با اشاره به میزبانی همایش شورا های برگزیده دانش آموزان سراسر کشور اظهار داشت : نزدیک به 100 نفر از دانش آموزان منتخب از استان های مختلف کشور در این همایش حضور دارند .

وی اضافه کرد : این همایش از این نظر حائز اهمیت است که ما از همه ظرفیت ها می خواهیم استفاده کنیم که استان مان را به کشور بشناسانیم .

نخعی با اشاره به اینکه در سال آینده سیستان وبلوچستان مقصد گردشگری هموطنان ما در داخل و خارج از سوی استاندار محترم تعیین شده تصریح کرد : طبیعتا همه این برنامه‌ها می‌تواند در شناساندن استان مخصوصا در نسل آینده که تاثیر گذاری بسیاری دارند مفید باشد .

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان گفت: نکته برجسته این همایش این است که خود نوجوانان سیستان و بلوچستان میزبان دوستان خود هستند و بسیاری از برنامه های تدارک دیده شده توسط خود دانش آموزان عزیز این استان برنامه ریزی و اجرا شده است .

نخعی با اشاره به اینکه وحدت ، همدلی و همراهی تمامی مردم در سیستان وبلوچستان مثال زدنی است، خاطر نشان کرد : مردم و سران طوایف نیز که همواره نسبت به مهمان ها نگاه ویژه ای داشته و دارند در این همایش نیز تقاضای میزبانی دانش آموزان را داشته اند که توجه به همین عامل خصوصیات بارز مردمان این سرزمین را نشان می دهد .

وی مردمی برگزار شدن این همایش را موضوعی دانست که مورد توجه مهمانان و به ویژه دانش آموزان قرار گرفته است .

مدرسه یکی از جلوه‌های تمرین زندگی و آینده‌سازی است/ مردمی برگزار شدن همایش شوراهای دانش‌آموزی مورد توجه است

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز