خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران خبرداد:

تعداد خریداران نفت ایران 2 رقمی شد/ثبت رکوردهای جدید در صادرات نفت

asdasd
کد خبر : ۴۰۹۴۰۵

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران در خارک از افزایش دو برابری کشورهای مشتری نفت ایران خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سید پیروز موسوی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در خارک  از افزایش دو برابری کشورهای مشتری نفت ایران خبر داد و گفت: روزانه بیش از دو میلیون بشکه نفت و میعانات گازی ایران به خارج از کشور صادر می شود.

موسوی افزود تعداد کشورهای خریدار نفت ایران از پنج به ده کشور افزایش یافته است.  

وی از توسعه ظرفیت  ذخیره‌سازی نفت خام  خبر داد و افزود به منظور افزایش توان عملیاتی صادرات نفت نسبت به تجهیز، نوسازی و توسعه اسکله‌ها و زیرساخت‌ها اقدام شده است و شاهد ارتقای سطح توانمندی در عرصه صادرات هستیم.

موسوی با اشاره به دستیابی پایانه‌های نفتی ایران به رکوردهای جدید صادراتی گفت: بارگیری همزمان ده  فروند نفتکش در جزیره خارک یکی از دستاوردهای مهم در این زمینه بوده است.

وی با اشاره به واکنش مثبت جامعه جهانی به افزایش صادرات نفت ایران ، افزود  افزایش صادرات نفت ایران در حالی شکل گرفته است که رقبای ما از همه توان خود برای جلوگیری از این روند استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز