خبرگزاری کار ایران

سردار اشتری در کرج:

نیروی انتظامی خود را موظف به دفاع از ارزش‌ها می‌داند

asdasd
کد خبر : ۴۰۹۷۹۷

فرمانده نیروی‌انتظامی با اشاره به شهادت 13 هزار شهید نیروی‌انتظامی گفت: نیروی‌انتظامی خود را موظف به برقرای امنیت و آرامش مردم و دفاع از ارزش‌ها می‌داند.

به گزارش ایلنا در البرز،  سردار حسین اشتری عصر امروز در مراسم یادواره شهدای نیروی انتظامی و شهدای حرم این استان در سالن نژادفلاح کرج، با بیان اینکه شهدا باعث افتخار و سربلندی کشور هستند، گفت: پلیس اقدامات بسیارخوبی برای برقراری نظم و امنیت کشور و مواجه با انواع تهدیدهای داخلی انجام داده است.

وی با اشاره به وظایف حساس نیروی انتظامی در مقابله با متخلفان، اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر افزود: این نیرو خود را موظف به مقابله با انواع تهدیدات امنیتی و برهم زننده آرامش مردم می‌داند و برقراری نظم و امنیت را بالاترین افتخار برای خود تلقی می‌کند.

اشتری با بیان اینکه مقابل متجاوزان به حدود مرزهای کشور ایستاده‌ایم، مقابله با برهم زنندگان آرامش و امنیت مردم، اشرار سارق مسلح و همچنین دفاع از ارزش‌های جمهوری اسلامی را از مهمترین وظایف نیروی تحت امر خود عنوان کرد.

فرمانده ناجا با اشاره به لزوم برخورد با اشاعه دهندگان بی اخلاق‌ها و  فحشا در سطح جامعه خاطرنشان کرد: اجازه نمی‌دهیم ارزش‌های اسلامی و دفاع‌مقدس در کشور از بین برود تا جایی‌که توان و اختیار داریم اقدام خواهیم کرد و تا آخر ایستاده‌ایم.

اشتری در ادامه با اشاره به 270 شهید نیروی انتظامی استان البرز و لزوم پاسداشت شهدا خاطرنشان کرد: ماموران نیروی انتظامی با وجود اینکه می‌دانند همواره در معرض خطر و تهدید جانی قرار دارند ولی هیچ‌گاه از انجام ماموریت‌های محوله سرباز نمی‌زنند و همواره برای انجام سخت ترین ماموریت ها آماده هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز