خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد:

هفته دفاع‌مقدس یادآور حماسه عظیم ملت غیور ایران است

asdasd
کد خبر : ۴۱۲۷۷۸

استاندار زنجان گفت: هفته دفاع مقدس در واقع یادآور حماسه عظیم و به بارنشستن نتایج عظیم‌تر در مسیر انقلاب و ملت غیور ایران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، اسدالله درویش امیری امروز چهارشنبه (31شهریور) در مراسم رژه نیروهای مسلح استان زنجان، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: نیروهای مسلح ایران در دوران جنگ تحمیلی در مقابل رژیم تا دندان مسلح و مورد حمایت قدرت‌های غرب و شرق جانانه مقاومت کردند و نه تنها اجازه ندادند دزفول، آبادان و اهواز سقوط کند بلکه خرمشهر را نیز با تکیه بر ایمان، اراده و ایثار و رشادت از دست دشمن آزاد کردند.

.استاندار زنجان، با بیان اینکه در چند قرن اخیر، تجاوز بسیار به خاک ایران صورت گرفت و در هر کدام از این جنگ ها، بخشی از خاک کشور به دست دشمن افتاد، گفت: در دوران 8 سال دفاع مقدس، رزمندگان اسلام به رهبری امام (ره) و با تکیه بر ایمان و جانفشانی، پشتیبانی ملت و عزم راسخ حاکمیت، اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک این سرزمین در اختیار قدرت های اجنبی و بیگانه قرار گیرد که این درخور تحسین است

درویش امیری در ادامه به ضرورت تبیین اهمیت دوران دفاع مقدس به نسل جدید برای آشنایی با تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی تاکید کرد و گفت: هفته دفاع مقدس در واقع یادآور حماسه عظیم و به بار نشستن نتایج عظیم تر در مسیر انقلاب و ملت غیور ایران است که هیچگاه از ذهن مردم ایران زدوده نخواهد شد.

وی در این خصوص ادامه داد: استکبار جهانی و اجانب بیگانه و مزدور، شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برنتافتند و به همین دلیل با توطئه و ترفندهای مختلف سعی داشتند انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنند که در این کار موفق نشدند.

مقام عالی دولت در استان زنجان، همچنین به بنیه دفاعی و قدرت و آمادگی نیروهای مسلح ایران اشاره و تصریح کرد: این بنیه دفاعی به حدی بالا است که ضامن امنیت منطقه شده است.

استاندار زنجان، در پایان سخنان خود اضافه کرد: امروز قدرت نیروهای مسلح ایران به قدری ارتقا یافته است که هیچ نیازی به بیگانگان نیست بلکه آنان از این کشور توانمند طلب یاری دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز