خبرگزاری کار ایران

قدرانی استاندار از کاروان گیلان در مسابقات پاراالمپیک ریو

asdasd
کد خبر : ۴۱۲۹۹۰

استاندار گیلان در دیدار با اعضای کاروان گیلان در مسابقات پارا المپیک ریو از زحمات و تلاششان قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا از رشت،  محمد علی نجفی در دیدار  با اعضای کاروان گیلان در مسابقات پارا المپیک ریو  که امروز در استانداری با حضور جعفرزاده عضو هیئت رئیسه فدراسیون جانبازان ومعلولین کشور ،مدیرکل ورزش و جوانان برگزار شد با قدردانی از تلاشهای کاروان پارا المپیک گفت: حضور شما عزیزان در این مسابقات و زحماتی که کشیده اید موجب شادی گیلانیان شد .

وی با قدردانی از زحمات و تلاش مسئولان ، مربیان ،  کادر فنی و ورزشکاران پارا المپیکی گیلان در این دوره از مسابقات اظهار داشت: وظیفه خود می دانیم از شما عزیزان که با وجود مشکلات جسمی و عدم امکانات مناسب به این موفقیت دست یافته اید قدردانی کنیم .

وی گفت:  قدردان همه ورزشکاران و اعضای کاروان گیلان در ریو هستیم حتی آنهایی که مدال نیاوردند اما عزم خود را نشان دادند و زحمت کشیدند و الگوی مناسب از اخلاق نیک ایرانی وگیلانی را با اندیشه‌های انقلاب اسلامی ارائه دادند .

نجفی همچنین با اشاره به حضور بانوی ورزشکار گیلانی با رعایت حجاب اسلامی در این مسابقات گفت: دولت و شخص رییس جمهور بر حضور بانوان در عرصه های ورزشی تاکید داشته اند و انشا ء ا... شاهد حضور هرچه بیشتر بانوان ورزشکارمان در میادین ورزشی باشیم .

وی با بیان اینکه همت و تلاش ما بر کمک هر چه بیشتر در عرصه ورزش است  افزود: با توجه به کاهش حدود یک پنجمی درآمد سال گذشته کشور نسبت به 5 سال قبل و شرایط سخت کشور در این بخش اما با این وجود دولت  در بخش های مختلف میادین ورزشی کم نگذاشت .

وی ابراز امیدواری کرد:  انشاء ا... در مسابقات المپیک و پاراالمپیک 2020 شاهد کسب بیشتر مدالهای خوش رنگ توسط ورزشکاران عزیز گیلانی باشیم و اداره کل ورزش و جوانان باید از هم اکنون برنامه ریزی های لازم را انجام دهد  

همچنین استاندار گیلان برای مدال آور طلا هدیه به مبلغ 200 میلیون ریال ، برای دارندگان مدال نقره 150 میلیون ریال و برای دیگر ورزشکاران و مربیان نیز هرکدام  100 میلیون ریال اختصاص داد .

پانزدهمین دوره بازیهای پارا المپیک 2016 ریوی برزیل با کسب یک مدال طلا و سه نفره برای گیلانی ها به پایان رسید.

ایران با 24 مدال رنگارنگ توانست در رده 15 این مسابقات قرار گیرد و گیلان از 6 نماینده ای که داشت ،یک طلا توسط میثم علیپور از انزلی در والیبال نشسته،سه نقره توسط رسول آتش افروز از رشت و صادق حسنی از انزلی در فوتبال 7 نفره و محمدرصا شاددل از رشت در فوتبال 5 نفره نابینایان و کم بینایان به عنوان مربی کسب کرد.

مهری فلاحی از لنگرود در والیبال نشسته بانوان  در اولین حضور تیم ملی به پارا المپیک به مقام پنجمی تیمی رسیدند.

سامان رضی از لنگرود در وزنه برداری قدرتی که دور قبل در لندن نقره گرفته بود به مقام چهارمی رسید.

جهانگیر فدایی رییس هیات جانبازان ومعلولان گیلان هم به عنوان خزانه دار کاروان ایران"شهدای منا"در پارا المپیک برزیل حضور داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز