خبرگزاری کار ایران

با اجرای موفق طرح سالم‌سازی صورت گرفت؛

کاهش آمار غرق شدگان دریا در گیلان/ رودسر رکوردار بیشترین قربانی

asdasd
کد خبر : ۴۱۴۱۳۸

ناجیان غریق تابستان امسال بیش از هزار نفر را از غرق شدن در دریای خزر نجات دادند

به گزارش ایلنا، دبیر ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه های ساحلی گیلان گفت : طرح سالم‌سازی دریا تابستان امسال در 9 شهرستان ساحلی رشت ، آستارا ، بندرانزلی ، رودسر ، رضوانشهر ، تالش ، لنگرود ، لاهیجان و آستانه اشرفیه اجرا شد.

رنجکش افزود : 700 ناجی غریق در طرح های سالم‌سازی دریا مستقر شدند که 350 نفر آنها در مناطق خطر آفرین به گردشگران و مسافران خدمات دادند.

وی با اشاره به اینکه امسال 23 نفر در خارج از طرح های سالم سازی و مناطق خطر آفرین دریای خزر در گیلان غرق شدند، گفت : این آمار در مقایسه با پارسال 10 نفر  کمتر است.

دبیر ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه‌های ساحلی گیلان افزود: رودسر با 8 نفر و انزلی با 7 نفر به ترتیب بیشترین آمار غرق شده ها را به خود اختصاص دادند.

رنجکش گفت: ناجیان غریق تابستان امسال هزار و 39 نفر را از غرق شدن در دریای‌خزر نجات دادند.

وی افزود: حدود 2 هزار امداد گر هلال احمر ، اورژانس ، عوامل اجرایی ، پلیس و نیروهای فرهنگی و اجتماعی  هم در طرح سالم سازی دریا فعالیت کردند.

گیلان 280 کیلومتر ساحل دریا دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز