خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان برنامه و بودجه بوشهر خبرداد:

افزایش پهنای باند اینترنت برای بهبود مشارکت در سرشماری

asdasd
کد خبر : ۴۱۴۱۸۶

پهنای باند اینترنت برای مشارکت بیشتر مردم در مرحله نخست سرشماری عمومی نفوس و مسکن در استان بوشهر افزایش یافته است.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری صداوسیما، رئیس سازمان برنامه و بودجه بوشهر گفت: پهنای باند اینترنت اکنون به 47 گیگابایت افزایش یافت تا مردم بهتر بتوانند به سامانه سرشماری مراجعه کنند.

رضا عوض‌پور افزود: بیش از 2 هزار پایگاه و مرکز در دستگاه‌های اجرایی و بسیج هم برای تکمیل فرم پرسشنامه به مردم کمک می‌کنند.

وی با اشاره به برخی مشکلات سامانه سرشماری عمومی نفوس و مسکن ادامه داد: امیدواریم با حل این مشکلات، مشارکت مردم در این زمینه افزایش یابد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر همچنین با بیان این‌که 550 نفر در طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن مشارکت دارند، گفت: 290 نفراز این تعداد آمارگیر هستند که از 25 مهر با مراجعه حضوری به خانه هم‌استانی‌ها، اطلاعات لازم را دریافت می‌کنند.

عوض پور افزود: هر آمارگیر به‌طور میانگین در مدت یک ماه اجرای این طرح، اطلاعات هزار و 200 خانوار را ثبت می‌کند.

مسئولان استان بوشهر امیدوارند که 90 درصد ساکنان شهرها به صورت اینترنتی در طرح سرشماری مشارکت کنند.

همچنین با توجه به فعالیت 70 هزار کارگر در مناطق صنعتی استان بوشهر، مسئولان انتظار دارند اطلاعات این افراد در محل سکونت خانواده‌ آنها ثبت شود.

در سرشماری سال 90 جمعیت استان بوشهر یک میلیون و 32 هزار نفر اعلام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز