خبرگزاری کار ایران

با استقبال استاندار و مسئولان ارشد استان؛

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد خراسان شمالی شد

asdasd
کد خبر : ۴۱۵۱۰۴

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه معاونین و هیات همراه وارد فرودگاه بجنورد شد و از سوی مسئولان ارشد خراسان شمالی مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، علی ربیعی دقایقی قبل به همراه معاونان و روسای سازمان های وابسته به این وزارتخانه وارد استان خراسان شمالی شد و از سوی استاندار خراسان شمالی، نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان مورد استقبال قرار گرفت.

بر اساس برنامه‌های اعلام شده قرار است وزیر تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی درجلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که در محل سالن اجتماعات استانداری خراسان شمالی تشکیل می شود، شرکت کند.

بازدید از تعدادی از کارگاه های شهرک صنعتی بیدک و پتروشیمی خراسان، بازدید از نمایشگاه صندوق کارآفرینی، شرکت در جلسه بررسی طرح گیاهان دارویی و گل محمدی، شرکت در جلسه بررسی وضعیت حوزه رفاه در خراسان شمالی، شرکت در جلسه بررسی حوزه تعاون، جلسه وضعیت آموزش در حوزه وزارت متبوع، جلسه بررسی وضعیت بیمه ای و بازدید از پتروشیمی خراسان از جمله برنامه های سفر یک روزه وزیر تعاون و هیات همراه به خراسان شمالی اعلام شده است.

گفتنی است علی ربیعی جانشینی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در خراسان شمالی را بر عهده دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز