خبرگزاری کار ایران

باحضور سهیلا جلودارزاده؛

مراسم روز جهانی سالمند در آسایشگاه کهریزک برگزار شد

مراسم روز جهانی سالمند با حضور نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این مراسم که علیرضا فغانی، داور بین‌المللی فوتبال و مجتبی جانعلی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری نیز حضور داشتند، نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار امیدواری کرد با همراهی نمایندگان مجلس، فراکسیون سالمندی مجلس با هدف بررسی نیازها و رفع مشکلات سالمندان کشور تشکیل شود.

جلودارزاده با گرامیداشت روزجهانی سالمند از حضور در جمع سالمندان آسایشگاه کهریزک اظهار خرسندی کرد و گفت: هنگامی که انسان از درب ورودی آسایشگاه وارد این مجموعه می شود، به زندگی امید بیشتر پیدا می‌کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وظیفه نمایندگان رسیدگی به مشکلات اقشار جامعه است، گفت: با مشکلات معلولان و سالمندان آشناییم و تلاش می‌کنیم با کمک دولت، اقدامات مناسبی را برای حل این مشکلات انجام دهیم.

جلودارزاده با اشاره به افتخارآفرینی ورزشکاران پارالمپیکی کشورمان در مسابقات اخیر برزیل تاکید کرد: جامعه معلولان کشور در عرصه‌های مختلف علمی، ورزشی و.. حرفی برای گفتن دارند و هر روز شاهد موفقیت‌های بیش از پیش آنان هستیم.

وی که با خواندن شعر «خدایا چنان کن سرانجام کار    تو خشنود باشی و ما رستگار» سخنان خود را به پایان رسانید، پس از قرائت دکلمه یکی از معلولان آسایشگاه خیریه کهریزک، با اهدای شاخه گل و هدیه وی را مورد تفقد قرار داد.

محمدرضا صوفی‌نژاد، مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک نیز در این مراسم به تشریح فعالیت‌های این آسایشگاه پرداخت.

به گفته خانم پورفهیم، معاون توانبخشی آسایشگاه خیریه کهریزک، از تعداد 1130 سالمند در این آسایشگاه مراقبت می‌شود.

کد خبر : ۴۱۵۱۷۰